網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月24日 星期五

【獨家】JM跑馬地買私樓贈家人 父母被質疑霸公屋 __,JM,文詠珊,

文詠珊(JaniceMan)2014年約滿黎明所屬經理人公司轉投太陽娛樂,同時又自組公司增加主導權。過去三年,JM轉攻大陸揾「人仔」,前年已經放風話會 ...


文詠珊(Janice Man)2014年約滿黎明所屬經理人公司轉投太陽娛樂,同時又自組公司增加主導權。過去三年,JM轉攻大陸揾「人仔」,前年已經放風話會買樓孝順雙親,佢自己就同金融才俊男友吳啟楠(Carl)喺大埔比華利山別墅同居。直至上月,JM買樓送父母期票終於兌現,但就有自稱是JM父母入住公屋嘅街坊報料,話JM上月一次過在港島區買了兩個單位,一間是給她父母住,一間就用作收租,全部用JM一個人嘅名購入。讀者又話,JM阿媽同啲街坊講,話因為唔想交返間屋出嚟,所以兩層樓都唔用佢同老公個名買。讀者就覺得咁樣好唔啱,因為JM搵到咁多錢,仲要霸住間公屋,覺得好唔公平。另一位讀者則報料,提供咗JM啱啱用自己名義,以1千萬購入位於跑馬地滙翠臺一個3房2廳單位,單位屬低層、實用面積約690呎,原單位持有人為持有不少物業的Taipan Group。講到有讀者話JM用自己名買樓,因為父母想霸住間公屋,JM接受《蘋果》訪問時話:「買樓係啱啱嘅事,佢哋(指父母)即將都會搬,唔會再喺嗰度住架喇!」JM仲話:「我哋o依家屋都未收,各樣嘢都未(搞),呢間樓係我買嘅,唔係佢哋,我會買俾佢哋住,嚟緊佢哋會搬,唔係所講嘅霸住間公屋。」《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址(http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017)投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。

文詠珊(Janice Man)新年拍唔少電影作品(資料圖片) 密密搵唔少(資料圖片)
而佢同男友吳啟楠拍拖仲打得火熱(資料圖片) 佢哋仲喺大埔比華利山別墅同居(資料圖片) JM非常之有孝心,最近買咗跑馬地滙翠臺一個單位囬父母住(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!