網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月25日 星期六

一家人!吳綺莉指卓林將返家:佢好安全 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉透露卓林依家好安全。藝人吳綺莉(Elaine)近日涉刑事恐嚇囡囡吳卓林已被捕,昨日(24號)下午保釋離開灣仔警署。今日(25號)中午十二時半左右 ...


吳綺莉透露卓林依家好安全。

藝人吳綺莉(Elaine)近日涉刑事恐嚇囡囡吳卓林已被捕,昨日(24號)下午保釋離開灣仔警署。今日(25號)中午十二時半左右,早上外出的她駕駛其黑色七人座駕返回大坑寓所,她在車上用手勢對記者示意抱歉。她落車受訪時,被問到最新情況,她即謂:「點呢……情況都係一般屋企咁,爸爸、媽媽、小朋友講嘢語氣重咗,要解決,冇話嬲唔嬲。」

問囡囡現時情況、會否回家時,她即謂:「會,實會,屋企嚟㗎。(佢依家喺邊?)佢好安全。(了解到嗰個唔太了解嘅女友人身份未?)個個都試過細個。」問囡囡是否已經原諒她,她謂:「兩母女冇話原唔原諒嘅,一家人。唔好意思,因為我做呢行,呢件事喺一般家庭嚟講唔係咩大件事,盡量會妥善處理。」

問案件是否屬刑事恐嚇,她嘆氣後續謂:「我真係唔知,要問番律師係屬於咩,唔好化大件事,小事嚟。」又叫記者不要等她,即使再受訪都會講同一番話,之後便邊講「唔該晒」邊急步返回大廈。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!