網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月25日 星期六

終極巡遊 逼爆中環  曾俊華:奇蹟會發生 __,曾俊華,

■特首候選人曾俊華昨晚乘開篷巴士到愛丁堡廣場舉行集會,獲5,000人振臂高呼打氣。馬泉崇攝【3.26特首決戰】【本報訊】民怨曾令港人在兩年半前走到中環 ...


【3.26特首決戰】

【本報訊】民怨曾令港人在兩年半前走到中環龍和道,昨晚港人則因團結再次聚集龍和道旁為特首候選人曾俊華打氣。曾俊華在投票日前終極集氣,早上落區接觸市民,晚上愛丁堡廣場集會更被薯粉逼爆,加油之聲震耳欲聾,紛紛高呼「我要曾特首」。曾俊華冀港人記住昨晚大家曾為一個更團結的香港祝願;選情處下風的他仍信心十足,相信奇蹟會發生。

記者:呂浩然 袁楚雙

特首選舉投票日前夕,民望領先的曾俊華昨乘開篷巴士在港島多區集氣,足迹遍及鴨脷洲、太古坊、銅鑼灣及中環,情況恍如林鄭月娥前年乘開篷巴士推銷政改,不同的是當年的批評聲音換成昨日市民高叫的「曾俊華,加油」、「1號」等口號,連曾俊華太太曾黃蓮華及兒子曾雕龍亦成民眾集郵對象。

曾俊華

杜琪峯籲選委憑良心投票

曾俊華的集氣活動尾站設於中環愛丁堡廣場,大會原定曾昨傍晚6時半到場,但4時半已開始有人潮聚集,6時已水洩不通。曾的開篷巴士抵達後,現場市民即歡呼。曾太率先發言,指有競選辦同事笑她是推動曾參選的「幕後黑手」,然後稱:「唔係,黑手點會係我呢?」博得全場掌聲,又指曾勉勵丈夫,若認為參選是值得,她和一對子女會支持到底。曾雕龍聞言即感觸落淚,並與父母擁抱。

導演杜琪峯亦指,相信曾有能力令民主派和建制派好好合作,呼籲選委憑良心投票,「用良心去掟入票箱,決定我哋嘅未來」。前政助羅永聰與曾相擁後分享,指不時提醒曾「唔好做衰仔,幾大都撐落去」,讚揚曾是「找數真君子」。

壓軸發言的曾俊華拿起咪高峯,「震撼呀、震撼呀」、「真係好多人呀」,輕鬆作開場白後,提及兩個月選舉期間發生不少充滿戲劇性的事令他難忘,例如得到非常多市民支持,他亦曾經因而飄飄然,自覺30多年的公務工作無白費。

他期望支持者聽取異議聲時一笑置之,「唔使太過憤怒㗎,更加千祈唔好仇恨」,因為「我哋大家都係生活喺獅子山同埋太平山之下,本來就懂得同自己唔同嘅人共存,呢個先至係真正嘅香港精神」。他續指明白有市民埋怨無票,只能「畀Like」他,表明渴望獲市民支持:「就算我有幸攞到所有選委嘅選票,但冇你哋市民嘅認可又有乜意義呢?」。台下支持者三度報以掌聲,更有人顯得熱淚盈眶。

曾盼賦予龍和道新意義

最後他以手機與台下支持者自拍並有感而發稱,現場附近是龍和道及干諾道,即兩年半前佔領運動的地方,希望昨晚之後賦予該處新意義,「我希望以後大家都會記得,喺2017年3月24號呢個晚上,我哋香港人曾經走埋一齊,為一個更團結、更美好嘅香港作出咗最真誠嘅祝願」,繼而在市民的手機燈海歡送下離開。曾俊華原有演辭包括讚林鄭是有心人及好人,但最終未有讀出。

曾俊華競選辦稱沒統計到場人數,感謝大批巿民出席。據了解,曾營估計有5,000人出席,警方則指有3,500人。而曾俊華昨早強調,沒想過要有多少票才算對支持者有交代,因為一直只想着贏,相信奇蹟會發生。

「薯粉」心聲

【團結力強】

歐小姐:「我係相信曾俊華,喺競選工程可以睇到佢好能夠團結到一個團隊,曾俊華做嘅嘢可能只係公關技巧,但能夠團結一班人做咁出眾同特別嘅嘢,將一班唔關事嘅人團結起來。」

【做好教育】

許小姐:「曾俊華團結唔同派別嘅人機會大啲,亦想教育制度做好啲,取消TSA或BCA,畀多啲選擇我哋嘅小朋友,佢哋功課可以唔使咁多。」

【修補撕裂】

方先生:「佢出嚟時冇人話佢係中央點名叫佢出嚟,佢夠膽講記得番兩年前龍和道發生乜事,希望周日係大奇蹟日,可以令到政府同市民撕裂冇咁大。」

【有商有量】

譚先生:「希望盡香港人最後一分力,睇吓可唔可以改變到選委同中央領導人嘅諗法,感覺佢能夠團結香港人,過去5年打開報紙,每一日都有好唔開心嘅嘢,希望佢推出政策可以有商有量。」

【盼有希望】

林女士:「曾俊華有每一個光譜嘅人支持,唔會側重某一邊,佢選舉工程做得好好,團結、信任、希望,尤其過去5年都見唔到希望。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!