掃呢頁CODE去手機

2017年3月16日 星期四

【師奶Look曝光】陳妍希黑絲抱仔勁論盡 __,妍希,陳妍希,

真係呢……台灣女星陳妍希與內地男星陳曉嘅寶貝仔喺去年12月20日出世,數數手指頭,依家阿仔差不多4個月大,阿媽陳妍希就一直隱形做新手媽媽,佢嘅抱仔Lo ...


真係呢……

台灣女星陳妍希與內地男星陳曉嘅寶貝仔喺去年12月20日出世,數數手指頭,依家阿仔差不多4個月大,阿媽陳妍希就一直隱形做新手媽媽,佢嘅抱仔Look都未曾曝光過,搞到大家都好想知佢湊仔湊成點呢?

依家,終於都有答案!有網友就喺合肥火車南站見到陳妍希現身,佢仲抱住阿B,身邊就有個應該係助手嘅女士幫手推行李,網友就影咗幾張相放咗上網。相中睇到仲係新手媽媽嘅妍希BB一身全黑造型現身,戴住個黑色口罩嘅佢,襯埋對黑絲,身形望落就同生之前一樣咁Fit,對腳依舊又長又幼。

阿媽一身低調打扮,佢嘅寶貝仔反而包到成隻糭咁,一大舊壓住阿媽。唔知係咪因為阿仔着太多衫,妍希抱仔嘅動作非常論盡,又彎晒腳又拗腰咁,仲抱到阿仔好似就跌就跌咁,睇相都覺得牙煙!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!