掃呢頁CODE去手機

2017年3月23日 星期四

溝有錢仔連環撻 Q 陳瀅帶兩兵出巡拖狗 [壹週刊 - 1411] __,陳瀅,M1,

陳瀅放狗,有左右護法幫手拖狗,架勢到呢!娛樂偵訊溝有錢仔連環撻Q 陳瀅帶兩兵出巡拖狗大台小花陳瀅,去年中同四太仔何猷亨半年情玩完後,被傳媒踢爆她暗撻「 ...


陳瀅放狗,有左右護法幫手拖狗,架勢到呢!

娛樂偵訊

溝有錢仔連環撻 Q 陳瀅帶兩兵出巡拖狗

大台小花陳瀅,去年中同四太仔何猷亨半年情玩完後,被傳媒踢爆她暗撻「九肚山方力申」劉德俊,戀情見光冇下文,又如何!有名你叫女神, Jeannie(陳之洋名)根本不愁寂寞。就以近日無事忙為例,到淺水灣放狗,好姊妹劉佩玥、何雁詩忙開工,就有凸腩王祖藍(紅衫)同嫩版徐榮(藍衫)做左右護法,一人拖一隻愛犬,緊隨其後,儼如女王出巡一樣,收兵應用大法,陳瀅最有心得!

女王出巡

下午三時多,化行妝的陳瀅,黑超都懶戴,大搖大擺由左右護法分別拖住兩隻寶貝狗 Diesel同 Baymax的陪同下現身商場,驟眼看勁有女王出巡的氣勢。行了兩個圈, Jeannie決定在商場外的餐廳落腳。左右護法繼續緊守崗位,品字形夾實陪坐,至於 Jeannie當正餐廳梳化如貴妃椅一樣,在愛犬的陪同下半躺坐着。 Jeannie全程篤手機,完全當左右護法透明,反而兩男周不時有偈傾,其間還商量叫哪一款下午茶。

食到七七八八、 Jeannie示意嫩口徐榮傍實外出,並示意凸腩祖藍好好睇實愛犬。原來女神要用手機影相留念,隔一陣又返回餐廳,拎出傻瓜機着嫩口徐榮操刀影產品合照,估計是交功課,上載社交網站之用。過目完對方所拍的照片, Jeannie一手將手機交到對方手上,便一支箭標入餐廳,完全將使人使到盡發揮得淋漓盡致!

三人百無聊賴坐多個半鐘才離開。 Jeannie繼續女王本色先行去攞車,緊隨其後的左右護法安頓好兩隻愛犬上車,凸腩祖藍便自動波離開。無計啦,女王坐駕只得兩個座位,又不及嫩版徐榮有得陪影相,唔想失去做兵嘅機會,梗係要識做!

陳瀅當正餐廳係自己屋企,孖住愛犬 hea住坐。

餐廳內三人各自為政,鮮有交談。

去年同何猷亨拍拖,罕有獲四太開綠燈,但戀情只得半年貨仔,嫁入豪門夢碎。

嫩版徐榮獲點燈負責影相,睇完收貨的陳瀅一手將手機交回對方,當正佢係助手。

見光死

同四太仔何猷亨拍拖其間,陳瀅有機會進駐九龍站君臨天下豪宅,隨着兩人半年情玩完, Jeannie孖住何雁詩搬到大埔,有指為了方便見有米新歡「九肚山方力申」劉德俊,可惜戀情十畫未有一撇,隨住見光玩完。「就係俾傳媒影到,知道對方有個女, Jeannie係聰明人,梗係即閃啦,況且呢啲兵佢身邊大把,開句聲隨時有人買外賣,陪放狗,根本唔急住要拍拖!」陳瀅身邊人說。

陳瀅坐駕只得兩個座位,凸腩祖藍送完狗狗上車,自己就無得坐,要先行離開。

回復單身的陳瀅,有好友劉佩玥同何雁詩不時陪伴左右。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!