網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月13日 星期四

抱女返加國慶生 鍾嘉欣裙拉褲甩 [壹週刊 - 1414] __,嘉欣,李嘉欣,慶生,鍾嘉欣,M1,

萌爆鏡 同爹哋餅印一樣的Kelly精靈又得意,表情多多好識氹人,睇埋鍾嘉欣的笑容,就明咩叫有女萬事足。探熱針抱女返加國慶生 鍾嘉欣裙拉褲甩去年年八月, ...


萌爆鏡 同爹哋餅印一樣的 Kelly精靈又得意,表情多多好識氹人,睇埋鍾嘉欣的笑容,就明咩叫有女萬事足。

探熱針

抱女返加國慶生 鍾嘉欣裙拉褲甩

去年年八月,鍾嘉欣為脊醫老公 Jeremy誕下愛女 Kelly,花旦事業變得微不足道,專心在加國湊女。月前返港搵奶粉錢,亦帶女兒隨行。

上週趕返加拿大,湊女湊到裙拉褲甩的鍾嘉欣,顧唔掂墮後的阿媽,冷待送機的粉絲,眼中只有萌爆的寶貝女。

急步到櫃位

上週鍾嘉欣趕返加拿大跟老公團聚,到達機場,將愛女抱到實的她如速龍步伐到商務櫃位辦理登機手續。雖然 Kelly萌到爆,鍾嘉欣亦不時把女兒的可愛照在網上分享,但在機場現真身,唔想愛女完全暴露人前的她有所戒備,不時將女兒的頭擁入懷作保護。

當日在機場,抱住愛女的鍾嘉欣滾水淥腳,急步到櫃位。

愛女太得意,鍾嘉欣都忍唔住不時開心 share。

唔見咗阿媽

由於當時人流開始多,航空公司職員上前指示鍾嘉欣到另一邊較少人流的櫃台等候。此時的鍾嘉欣發現唔見咗阿媽,邊行邊望問送機的友人:「媽咪呢?」,及後才發現手推五件大小行李的鍾母被遠遠拋離,鍾母花了十分鐘才行到櫃台會合。

推住五件行李的鍾母,花了十分鐘才追得上,並逐件行李搬上輸送帶。

鍾嘉欣兩母女,與當年鍾母湊住小嘉欣,三代同堂的對照。

粉絲遠遠目送

鍾嘉欣一手抱住女兒,一手忙於 check in,而鍾母則負責將行李逐件搬到輸送帶。好奇兩頭望的 Kelly,跟送機的 auntie逗玩即興奮大笑,手舞足蹈,得意到爆。

本月九日生日的鍾嘉欣,當日趕返加拿大同老公慶祝首個一家三口的生辰,故當日有幾位鐵粉捧住蛋糕,專程到機場送機兼賀壽。但湊女搞到裙拉褲甩,滾水淥腳趕入閘的鍾嘉欣,無暇同鐵粉傾偈。令到攞住蛋糕白走一趟的鐵粉,只默默遠望偶像,要送機的友人代鍾嘉欣向班鐵粉 say sorry。

本月九號是鍾嘉欣 33歲生日,故上週她趕返加拿大,要同老公慶祝首個一家三口的生日。

鍾嘉欣在 Ig多謝老公給她驚喜生日派對。

生日節目之一,係同老公睇冰上曲棍球。

Kelly望住班粉絲,反而媽咪鍾嘉欣顧住湊女,無暇理會山長水遠來送機的鐵粉。

粉絲攞住蛋糕白走一趟,失望而回。

湊女大過天

當上人母的鍾嘉欣,全副精神都放晒喺女兒身上。除不怕勞苦堅持餵人奶,湊女推劇,就算返港開工,愛女交由母親照顧,她亦要透過短片視頻,監察女兒的一舉一動,十級緊張。

去年底 生完三個月的鍾嘉欣返港出席活動,當時仍未修身。

上週 早前現身搵奶粉錢的她,重見纖腰,湊女相信是最佳的 keep fit方法。

緊張媽咪

鍾嘉欣緊張 Kelly,回港開工都是做完即飛返加拿大,早前回港拍廣告,為免跟女兒兩地相隔太耐,更一拖二帶埋媽咪回港一起照顧 Kelly。除鍾嘉欣,圈中亦有其他緊張人母。

陳茵媺

14年誕下大仔梓樺的陳茵媺,做第一任媽咪特別緊張,要親力親為的她,不單抱仔抱到筋膜炎,更特登換新七人車避開傳媒追訪,帶梓樺外出,陳茵媺更加大陣仗,全程用布冚住梓樺個頭,不過生了二仔及三女後的她,已經識得放鬆,緊張度大減。

梁洛施

09年為李澤楷誕下大仔長治後, Isabella便完全停工,長期留在加拿大專心湊仔。之後再生孖仔, Isabella間中復出演舞台劇或電影,完成任務亦急返加國湊仔,早前公開一家四口在迪士尼遊玩合照, po的都只是背脊相,對三個仔都非常保護。

官恩娜

15年下嫁外籍老公 Juan及誕下兒子 Gabriel後,官恩娜便全面停工,專心湊仔。兒子成長的過程,官恩娜都寸步不離。餵食、教學、玩耍,她都花盡心思兼親力親為。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!