網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月27日 星期四

師姑庵姊妹當道 [壹週刊 - 1416 - 財經] __,M1,

梁愛詩(右)是林鄭月娥在特首選舉中背後的「女人」,力捧她上位。中環人語師姑庵姊妹當道嘉諾撒聖心書院出過唔少女高官,陳方安生、任關佩英、鍾麗幗等;雖然候 ...


梁愛詩(右)是林鄭月娥在特首選舉中背後的「女人」,力捧她上位。

中環人語

師姑庵姊妹當道

嘉諾撒聖心書院出過唔少女高官,陳方安生、任關佩英、鍾麗幗等;雖然候任特首林鄭來自嘉諾撒聖方濟各書院,其實與聖心及九龍 St. Mary's屬「姊妹」學校;而林鄭做得成特首,都要「多謝家姐」,全國政協常委兼美心太子女伍淑清,與梁愛詩皆是「聖心妹」,兩人不單是校友也是閨密,聽講北上開政協會議都好鬼老死,好多時同房傾密偈,可謂去到另一化境,兩位來自師姑庵的女強人,是今次特首的「 queenmaker」造女王者,力捧林鄭上位;現時林鄭同樣向「師姑庵」姊妹埋手組班,候任行政長官秘書長丁葉燕薇畢業於 St. Mary's,財政司司長人選之一也是畢業於聖心的創興銀行副主席梁高美懿。林鄭組班,果然姊妹優先。

何超蓮、何超雲、前港姐郭藹明、泳手歐鎧淳皆是聖心校友。

陳方安生(右三)、任關佩英(右一)、伍淑清(左一)、楊紫芝教授(左二)出席聖心校友會活動。

伍淑清(左)與梁愛詩(右)都畢業於聖心,兩位愛國女強人皆是單身,特別投契。

丁葉燕薇畢業於嘉諾撒聖瑪利書院。

梁高美懿畢業於嘉諾撒聖心書院。

最巴閉中環車位

位於中環戲院里的德成大廈,地下設有停車位,車輛出入時路人皆要讓開,認真巴閉。

由澳門押業大王高可寧家族持有的中環德成大廈,雖然已有五十八年樓齡,但威水在地下設有停車位,景福珠寶創辦人楊志雲曾在高家旗下大友金行打工,後來自立門戶成立景福珠寶,中環店就在德成大廈附近,以往楊志雲夫人到中環,無位泊車,就可以泊在德成大廈這個罕有地面停車位,真係無錢無面都無得泊。事關要轉入德成大廈泊車,必須經過巴士專線,車輛須申請特別牌照先有資格泊呢個車位,車位之中,最巴閉呢個。

中環寸嘴 我唔只識軟庫,仲識軟庫飯堂

楊國佳

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

有條銀行佬以為馬雲嘅阿里巴巴股票( NYSE: BABA)好 sell過孫正義嘅軟庫 Softbank( 9984 TYO),寸寸貢話香港人淨係識馬雲,對孫正義陌生喎,你奶奶吖,軟庫中國我唔識?余錦基搞間「軟庫飯堂」,我睇條銀行佬都未去過!

Softbank個老細孫正義早過馬雲去見 Donald Trump,聯同主權基金投資五百億美金, Donald Trump即刻應牌謂會創造五萬個職位,孫正義梗係得,立即 quantify到個 win-win situation出嚟,所以呢個幾禮拜,《 Financial Times》都寫佢幾日,買印度 Snapdeal單買賣。東施效顰,馬雲抄功課又去見美國領導人,一貫大陸作風空槍上陣,嗌口號講完就算,有張相話同美國領導人見過面,喺啲鄉里面前抬高身價,依家仲講愛國情懷呀?而家主要係講為祖國發展,講回報!

其實 Softbank揸住阿里巴巴三成股份,又揸住 Yahoo Japan、美國 Sprint,以舊經濟角度秤佢嘅 asset都夠數,而且呢啲股票係盤古初開之時 Softbank買落,成本價超低,好似審胡椒粉咁,審中一家就掂,有個八妹問我:「阿楊,咁你有冇落疊買 Softbank呀?」唏,我都要體驗吓呢啲新經濟投資策略嘛。不過呢個禮拜去幫趁吓余錦基間軟庫飯堂,攞吓靈感先!

曾幾何時科網股狂潮,余錦基間軟庫發展都好紅,家陣剩低有間「軟庫飯堂」喺軟庫中心入面。

孫正義(右)率先與 Donald Trump見面,馬雲步佢後塵,抄佢功課。

睇咗幾份研究報告,買 Softbank咪即係買咗阿里巴巴, Softbank揸住三成!

莎莎郭 work hard play hard

嘉莎老闆郭少明早排親自領軍,飛去新加坡見基金經理,雖然莎莎郭未能以英語跟坡佬溝通,基金佬見大老細親自上場誠意搭夠,都對「莎莎」另眼相看,其實郭少明 work hard play hard,公司都有兩艘遊艇泊於深灣,短小精悍好似跑車咁,聽講莎莎郭玩厭咗艘遊艇都俾員工享用,所謂與眾同樂嘛。有次撞見佢同班朋友喺中環星記海鮮飯店包房食飯,嘩,與一眾男士攬頭攬頸飲到啤啤夫,真係玩得好盡興。

友人(中)喝得醉醺醺要攙扶。

攬頸

咬耳仔

船身寫上「 Sasa」標誌的一對遊艇,停泊在深灣,相信屬上市公司所有。


鍾意就快D Share啦!