網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月5日 星期三

劉偉強57歲慶生 開P只准玩到10點 __,慶生,劉偉強,

劉偉強拖着太太黎安兒出來接受訪問。導演劉偉強迎接57歲生日,一如往年假西貢寓所附近舉行派對慶祝,獲圈中好友齊來到賀,他與黎安兒以黑色情侶裝手拖手出來迎 ...


劉偉強拖着太太黎安兒出來接受訪問。

導演劉偉強迎接57歲生日,一如往年假西貢寓所附近舉行派對慶祝,獲圈中好友齊來到賀,他與黎安兒以黑色情侶裝手拖手出來迎接來賓,並接受訪問。

北京準備開戲

問生日願望?他笑言:「梗係身體健康,你知啦,都去到呢個歲數。另一個願望就大家都開心啲!(太太送乜嘢禮物?)冇呀,多謝佢一直打理得頭家好好,覺得好安慰。」劉偉強透露4月13日將為新戲開工,但詳情未能透露,只說:「聽日就要飛北京準備。(今晚唔可以盡興?)我哋不嬲都好有紀律,10點就返屋企休息!」

擺明偏心個女

劉偉強又表示剛接到好消息,細女獲紐約的大學收生:「個女想讀心理學,話要醫老竇,因為老竇心理唔平衡!佢8月尾就要離開我哋身邊,都開始百感交集,就嚟見唔到佢,但有大學收都戥佢開心,咁多個仔出去讀書冇送過佢哋出埠,個女就想送佢去開學,依家擺明偏心,係要照顧多啲。」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!