網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月5日 星期三

何雁詩要時間消化:鄭俊弘會盡快交代 __,鄭俊弘,何雁詩,

就捲入鄭俊弘跟傳是未婚妻的三角戀緋聞中一事,何雁詩再次發聲!藝人何雁詩捲入鄭俊弘跟傳是未婚妻的三角戀緋聞中,被指是第三者的她接受東網訪問時,聲音沙啞地 ...


就捲入鄭俊弘跟傳是未婚妻的三角戀緋聞中一事,何雁詩再次發聲!

藝人何雁詩捲入鄭俊弘跟傳是未婚妻的三角戀緋聞中,被指是第三者的她接受東網訪問時,聲音沙啞地回答問題,令人擔心:「啱啱瞓醒啫,心情一般,多謝關心。(可覺得被捲入第三者風波很慘?)我唔慘呀,唔好咁講,我又唔係特登返嚟搵佢(鄭俊弘),本身都需要返嚟香港一陣嘅,畀少少空間我先」

相信鄭俊弘為人

揚言不會因三角戀緋聞而跟鄭俊弘疏遠的她,被問可有跟對方聯絡?她直言:「我同佢有聯絡,畀少少時間佢,佢會盡快同大家交代。(鄭俊弘潛咗水,佢心情點?)畀人咁寫,心情好極有限(點解仲維護佢?)點解要維護佢呀?我同佢做咗咁多年朋友,我相信佢為人咪維護佢囉,其實人哋辛苦咗咁多年先有咁嘅成績,我唔希望一單新聞而影響咗佢十幾年嘅努力,唔值得囉,畀啲時間佢佢都要需要時間消化吓。」至於可擔心再有人爆料,她表示:「唔回應。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!