網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月8日 星期六

弘詩戀:傳被何雁詩搶男友 張曦雯:冇同佢拍拖 __,張曦雯,何雁詩,

張曦雯話佢冇過Wataru拍拖喎!歌手何雁詩雖然獲鄭俊弘拖手亮相公開戀情,但何雁詩同時又被翻起感情舊帳。有傳2015年藝人張曦雯與一餐廳老闆、日韓混血 ...


張曦雯話佢冇過Wataru拍拖喎!

歌手何雁詩雖然獲鄭俊弘拖手亮相公開戀情,但何雁詩同時又被翻起感情舊帳。有傳2015年藝人張曦雯與一餐廳老闆、日韓混血兒Wataru拍拖,但何雁詩明知二人的關係卻不避嫌經常到其餐廳,最後成功從張曦雯手上搶到Wataru並發展為情侶。

記者聯絡上張曦雯,她謂:「真係冇啲咁嘅事,但係唔想再回應,因為唔想愈描愈黑。」問到她是否曾與Wataru拍過拖,她謂:「我哋冇拍過拖。」提到有讀者爆料指當年張曦雯與Wataru的確有約會,但最終因張曦雯與藝人黃淑儀兒子徐肇平傳出緋聞,Wataru才沒有再與張曦文發展下去,又指其實Wataru是透過中學同學認識何雁詩才拍拖。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!