網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月8日 星期六

多次向大財團出手 大劉:大部份人低估我智慧 __,大劉,劉鑾雄,

多次向大財團出手大劉:大部份人低估我智慧娛樂名人【劉鑾雄講大劉】【連載系列之十 股壇狙擊】劉鑾雄(大劉)於80年代活躍金融及地產界,曾出手狙擊莊氏、達 ...


多次向大財團出手

大劉:大部份人低估我智慧

娛樂名人

【劉鑾雄講大劉】

【連載系列之十 股壇狙擊】劉鑾雄(大劉)於80年代活躍金融及地產界,曾出手狙擊莊氏、達能、華置,到嘉道理家族的大酒店,確立「股壇狙擊手」形象。大劉日前接受本報獨家專訪時不認同:「每次有呢啲行動,次次百分之一千都係被迫。因為我唔想嘅,絕大部份香港人係低估咗我嘅智慧,例如一個乞丐話郁你,你會唔會驚個乞丐吖?可能佢哋當我係乞丐中嘅乞丐」



大劉(中)於80年初轉營做金融及地產。

(版權所有.嚴禁盜用)

股票當禮物

於80年末期到90年初,他旗下的中華娛樂及華人置業進行多次供股,令小股東的權益大幅攤薄,及後公司資金充裕又不派息,有股民質疑他把供股回來的資金豪花在女人身上,大劉駁斥:「我使錢喺女人度,或者我送咗副身家畀啲女人係我嘅事!我唔係攞公司錢買嘢畀人!喺87年金融風暴前,我同置地買咗24億物業,唔夠一個禮拜集資咗30億,但唔夠兩個禮拜就發生股災,取消咗我單供股集資,30億現金投資蝕咗一半,先至連環供股,之後28、9年係好長時間冇再供股。」

在連環供股中,更有不擅投資的師奶寫信給他討教,結果大劉請了她上華置,把她買股的錢全數還給她,更將股票當禮物送給對方:「我唔識佢㗎!我當年後生佢好多,佢4、50歲唔係又以為我貪圖美色。」此外,大劉更坦言香港股民愛爭買窩輪牛熊證,覺得「抵賭」是無腦行為。

採訪:陳月媚



大劉於股壇有狙擊手稱號。資料圖片

【Timeline】手機用戶請按此,瀏覽「傳奇狙擊手劉鑾雄 」: http://bit.ly/LAU-timeline

【話你知】同大劉有關係嘅名人、美女有幾多? 即睇「大劉人物關係圖 」: http://bit.ly/JosephLau


鍾意就快D Share啦!