網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月8日 星期六

講大話出事!鄭俊弘紅館騷隨時嗌停 __,鄭俊弘,

今次真係大獲鳥..........鄭俊弘接受訪問,講到有指何雁詩於14年已受情緒病影響,當年剛出席黃婉曼婚禮的她,獲巨聲幫計劃慶祝生日,但當時的男友謝 ...


今次真係大獲鳥..........

鄭俊弘接受訪問,講到有指何雁詩於14年已受情緒病影響,當年剛出席黃婉曼婚禮的她,獲巨聲幫計劃慶祝生日,但當時的男友謝東閔想過二人世界,何雁詩與謝東閔因而嘈交,女方更掃杯落地,問到有否目擊事件?Fred說:「冇睇到,唔知有件咁嘅事。(有指何雁詩情緒病最差時,需要專業人士陪同?)係醫生嚟,知佢有睇開醫生,關於病情嘅嘢就等佢自己回應。」

因講大話而令形象大受影響的Fred,問有否想過如何「洗底」?Fred表示:「做好自己先。(今次一鋪清袋?)冇咁諗,會正面啲去面對,希望大家畀啲空間。(接下來工作有受影響?)呢一樣唔清楚。(何雁詩仲食緊藥?)等佢自己答,佢份人好樂觀嘅。(已知工作有受影響?)我唔知,要問公司。(紅館騷嗌停?)自己都唔知,要同公司傾。」

而鄭俊弘受訪後,落台與粉絲合照,期間又拎起咪多謝粉絲支持:「好多謝大家對我嘅支持,完全感受到你哋嘅愛,自己要做番一個男人要做嘅嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!