網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月8日 星期六

徐少強:徐少強同艷星劃清界線:見到會打X佢! __,徐少強,

徐少強嬲到震!66歲武打藝人徐少強與太太育有一仔一女,家庭美滿。怎料,日前卻鬧出徐少強背妻搭上內地某艷星,由於徐少強覺得有人借他炒作新聞,故此,今日作 ...


徐少強嬲到震!

66歲武打藝人徐少強與太太育有一仔一女,家庭美滿。怎料,日前卻鬧出徐少強背妻搭上內地某艷星,由於徐少強覺得有人借他炒作新聞,故此,今日作出了大反擊,力數某艷星自製緋聞炒作,令他怒不可遏!

原本徐少強將與該艷星合作網絡電影,但因徐少強不想再與對方有任何瓜葛,堅決要求新戲老闆換角!身在內地的徐少強爆粗表示:「見到呢啲炒作真係好嬲,我同老闆講要換角,或者唔好再同我有任何同場戲份,老闆都應承咗,如果畀我再見到佢(指該艷星)會打X佢呀!我同佢永不合作!」

差啲被影床照

徐少強指跟該艷星曾合作過三次,每次都有騎呢事發生,他謂:「第一次同佢合作,佢帶埋攝影師嚟片場,想影我同佢床上面嘅相,我即刻趕走佢嘅攝影師,因為我唔知佢哋影呢相嚟做乜!拍第二次套戲,佢做我情婦,佢又成日話要我同自拍合照,我都拒絕,到第三次合作,佢就話應劇組要求嚟內地機場接我,咁佢代表劇組,我唔會拒絕,嗰日係新戲記招,之後夜晚劇組同佢慶祝生日,就影咗我同佢切蛋糕嘅相,點知呢啲相就成為咗炒作嘅相片。」

徐少強指自己一向極少惹緋聞,名氣又不是很大,不明白為何對方要千方百計借他炒作,令他甚為氣憤,現表明永不合作,希望同是非人物一刀兩斷!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!