網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月8日 星期六

【被鬧「狗男女」】鄭俊弘唔敢反擊 講錯嘢:阿詩承受壓力都唔大…… __,鄭俊弘,何韻詩,阿詩,

對於舊愛姜麗文同哥哥姜文杰近日喺網上留言,仲唔點名鬧爆「狗男女」。鄭俊弘(Fred)今日現身活動時坦言有留意,但唔想多講,佢話﹕「有見呢個報道,呢啲控 ...


對於舊愛姜麗文同哥哥姜文杰近日喺網上留言,仲唔點名鬧爆「狗男女」。鄭俊弘(Fred)今日現身活動時坦言有留意,但唔想多講,佢話﹕「有見呢個報道,呢啲控制不到,人有言論自由,唔諗太多,唔會回覆。」有傳鄭俊弘同姜麗文暗交6年,男方紅咗先飛甩姜麗文,被問有冇負過姜麗文?鄭俊弘好似唔係好明咩叫「負」,在場記者就解釋係「負心」、「有負於人」個「負」,鄭俊弘聞言即係話﹕「呢個冇。(紅咗先飛人?)呢個一定唔係。」對於被網民封「世紀賤男」,鄭俊弘都覺得個名唔係咁好聽,佢話﹕「大家對每件事睇法有自己觀點,控制唔到,最重要自己樂觀、堅強啲面對。」問到點解要講大話,佢又有解釋﹕「當初想保護呢段感情,所以選擇唔公開,但我又唔想阿詩一個人去承擔去面對,當日喺機場面對嘅壓力,所以我都決定同佢一齊出嚟澄清,畀啲支持佢。(送機前3小時先決定?)大家決定需要咁做,佢承受壓力都唔大……唔係,係唔少。」問到驚唔驚畀被公司雪藏?佢話﹕「er,都有考慮所有問題,但我覺得呢段期間阿詩對我嘅支持同埋配合,我相信我都要企出嚟一齊度過。工作上嗰啲嘢,希望可以盡快投入番,做番好自己嘅音樂,演番好嘅戲。」

鄭俊弘否認負過姜麗文。(攝影﹕陳順禎) 今日同麥明詩出活動 Fred同姜麗文曾暗交6年。(Face資料圖片)
姜文杰同姜麗文兄妹感情好好。 姜文杰ig 姜麗文ig

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!