網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月8日 星期六

回應吸電子煙 何雁詩承諾會檢點 __,何雁詩,

何雁詩被影到吸電子煙。歌手鄭俊弘同何雁詩由唔認拍拖到高調拖手公開戀情,呢個咁戲劇性嘅轉變,成為咗大家茶餘飯後嘅討論話題,而且謠言滿天飛,但何雁詩連日嚟 ...


何雁詩被影到吸電子煙。

歌手鄭俊弘同何雁詩由唔認拍拖到高調拖手公開戀情,呢個咁戲劇性嘅轉變,成為咗大家茶餘飯後嘅討論話題,而且謠言滿天飛,但何雁詩連日嚟依然活躍社交網,今日佢又再發長文回應有關報道。

佢留言話:「就這兩天的報導(道)中的一些關於我個人的內容,我希望澄清。首先,對於我患上情緒病的猜疑。我一直不覺得需要交代是因為覺得是私隱,但事到如今,不得不承認。情緒病,顧名思義就是一個病不是一個選擇,但是我感恩今天有勇氣爬起。患病,是因為我在人生長跑中一直要求自己跑得快,當中我會跌倒,但我選擇向著(着)光明的路前進。」

至於影到佢煙不離手,佢都有回應番:「對於吸電子煙,其實我也像大家一樣,活我生命,我從來不是、亦未有想過要當聖人。但作為一個公眾人物,我承諾以後行為會更加檢點。」仲叫大家畀啲空間佢爬番起身:「現在的我可以走出來面對,是因為願意去迎接更明朗的人生,每天都比昨天走前一步。 我會繼續努力。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!