網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月20日 星期四

周殷廷慳到盡 唔想父母接濟生活靠自己 __,周殷廷,

真係慳到盡。全能歌手周殷廷(YanTing)的最新跳舞歌《小姐你好》與上首快歌《Killa》有着截然不同的風格,希望作出突破的他這次大玩懷舊風,更在親 ...


真係慳到盡。

全能歌手周殷廷(Yan Ting)的最新跳舞歌《小姐你好》與上首快歌《Killa》有着截然不同的風格,希望作出突破的他這次大玩懷舊風,更在親自執導的MV中加入很多喜劇元素,睇到MV最後更會有「驚」喜!他透露拍攝這次MV的難處之一,就是要尋找懷舊的服裝及物品:「有好多物品、地方、衫都好難搵,我套打歌服都要喺美國訂,為求營造到完整嘅懷舊感覺。搵景我哋都花咗好長時間,希望有五、六十年代dance party嘅感覺。」他又坦言MV有參考過去的喜劇作品:「好開心大家睇完會話會諗起某啲片,我哋就係想pay homage to(致敬)當時嘅電影。」

一日用23個鐘工作

Yan Ting在製作這次MV的同時,更要為師姐AGA執導另一新歌MV,所以那一個月忙到平均每日只睡到一小時,靠搭車時間去補眠,他說:「朝早要去做宣傳,夜晚就要剪片,我亦都唔放心畀人做,所以過去近一個月我係瞓一個至一個半鐘,拍AGA MV嗰幾日我係連續三晚冇瞓過。(工作狂?)我係,我已經24個鐘用咗23個鐘去做嘢。」除了是工作狂外,他亦承認是完美主義者:「拍嘢好多時有就走,但我要make sure拍到我要嘅嘢,就算剪片我都永遠剪唔完,因為永遠覺得可以再好啲,直到期限到我先會交,但我覺得呢個係好事嚟,令我更想進步!」問到可會令身邊的團隊有壓力?Yan Ting表示一定會有,因他要求非常高:「一team人一齊去做一個project,我expect大家會以相同信念去行嗰個方向,同埋有樣嘢好關鍵,你點管理個team同風氣好重要,唔係用逼同鬧去令人做,而係令佢哋相信我哋係一條船,大家會更加肯為你嘅團隊搏命,我好慶幸搵到一樣咁相信同有熱誠嘅人去做呢樣嘢。」

唔買衫唔出街慳到盡

做藝人難免收入不穩定,幸好Yan Ting並非揮霍之人,省下不少支出,他說:「食飯慳住使係一定,唔可以買嘢飲,唔買衫,唔出街,鬚刨我用咗十年,手錶係由中學到依家,電話轉咗五、六代我都冇轉過,我覺得電話用得就用囉,唔需刻意去換,間接幫我慳到好多!」又坦言現時的收入及積蓄足以過活,亦不需要靠家人接濟:「應該嘅,做藝人係我嘅選擇,唔應該將負擔放喺父母身上,我都會畀家用佢哋。」

Credit:千禧新世界香港酒店The Lounge


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!