掃呢頁CODE去手機

2017年4月13日 星期四

白百何泰遊第二擊!捏股捽胸摩摩茶 __,白百何,

比薩斜塔斜啲定佢哋?內地女星白百何同小鮮肉張愛朋秘遊泰國,白百何一招即「一指禪」(相關新聞:https://goo.gl/ZnT72G)真係技驚四座, ...


比薩斜塔斜啲定佢哋?

內地女星白百何同小鮮肉張愛朋秘遊泰國,白百何一招即「一指禪」(相關新聞:https://goo.gl/ZnT72G )真係技驚四座,威震中港兩地。不過好戲在後頭,白百何同張愛朋濃情化不開,池邊嬉水第二日,再上演一幕更高難度嘅「比薩斜塔式捏股」,火辣呀!

光天化日下...

當日,白百何同張愛朋同一大班朋友一齊去算命,搞掂晒後準備離開,同一班朋友拜別後臨上車之際,「白愛」二人已經再冇理會其他人,光天化日下調情,張愛朋先伸出溫柔之手幫張愛朋綁實工人褲條帶,跟住兩個人就不停細聲講大聲笑,傾得正酣,白百何一手將張愛朋推開,實情借意再捉實男方嘅手。

總有你「股」勵

跟住好戲在後頭,佢哋兩個黐埋一舊,白百何伸出雙臂喺張愛朋巨胸狂捽,張愛朋順勢將身體45度傾斜,十足比薩斜塔一樣,只見張愛朋不讓白百何「一指禪」專美,伸出雙手喺女方工人褲內用「化骨綿掌」捏伊人屁股,白百何顯得相當受落,再用迷魂箍箍實對方,張愛朋自從伸手入白百何褲後,良久不放,莫非得到白百何「股」勵就特別興奮?有網友搞笑話佢哋咁火辣,簡直係泰國版摩摩茶!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!