掃呢頁CODE去手機

2017年5月4日 星期四

陸漢洋錫到出晒面 苟芸慧 ready做人妻 [壹週刊 - 1417] __,漢洋,陸漢洋,苟芸慧,M1,

戴住口罩的苟芸慧早前拖實男友陸漢洋到數碼港拍拖睇戲。探熱針陸漢洋錫到出晒面 苟芸慧ready做人妻苟芸慧成功減磅,還原靚靚重奪「苟索」之名,同錫礦大王 ...


戴住口罩的苟芸慧早前拖實男友陸漢洋到數碼港拍拖睇戲。

探熱針

陸漢洋錫到出晒面 苟芸慧 ready做人妻

苟芸慧成功減磅,還原靚靚重奪「苟索」之名,同錫礦大王陸佑後人兼賽車手陸漢洋(前名陸恭和)拍拖大半年,愛得愈來愈痴纏,而且好事近,苟芸慧最近高調表示隨時 ready做人妻!上星期,一對小情人趁住假期即爭取時間到數碼港睇戲,實行摸黑拍拖,散場時,陸漢洋見周圍無人即放下戒心捉實女友而行,最後仲做埋柴可夫車苟姑娘齊齊返歸過夜。

摸黑拍拖

苟芸慧去年八月傳出跟錫礦大王陸佑後人陸漢洋撻着,但為保護戀情,她一直拒絕認愛,直到今年初,二人感情穩定,兼且已經見晒家長,苟姑娘為箍實有米男友,終於大方承認戀情。當晚約八時,戴上口罩的苟姑娘以一身休閒服裝上陣,由男友揸車接載到數碼港戲院睇戲,同樣熱愛賽車的二人當日選擇欣賞電影《狂野時速 8》,散場時,二人刻意去到人流較少的商場出口離開,其間陸漢洋有講不完的話題同女友傾偈,兩人仲傾到指手畫腳,似是研究剛才的劇情,行到大街時,已戒煙的陸漢洋改為吸食電子過吓口癮,由於附近冇閒雜人關係,他們終於放下戒心愈行愈近,見女友準備過馬路時,陸漢洋為免有車突然駛過,即緊張地捉實行在前方的女友,之後他仲揸架 Tesla做埋柴可夫車苟姑娘齊齊返歸過夜,難怪苟姑娘經常公開讚男友細心又識照顧人。

散場後,陸漢洋以電子煙代替香煙過口癮。

見女友準備過馬路,陸漢洋即緊張捉實苟芸慧一齊行,難怪苟姑娘經常讚男友細心。

苟芸慧由男友做柴可夫揸車接送,睇完戲二人齊齊返歸過夜。

見晒家長

苟芸慧去年多次被拍到同陸漢洋密會,因而被指做小三介入陸漢洋與無綫前主播張頌恩戀情,其後陸漢洋立即維護苟姑娘,指早年已跟張頌恩分手,事後,苟姑娘一直拒認戀情,稱對方是「賽車認識的朋友」,但是不認不認還須認,去年十月陸漢洋四十三歲生日,苟姑娘以女主人姿態出席男友生日 party,最近二人感情穩定,苟姑娘終於承認戀情,出席活動時,仲表明有待嫁的心,已 ready嫁人,更表示爸爸對男友印象不錯,讚他細心又負責任,覺得他是可付託終身的對象。

早前,陸漢洋現身中環做柴可夫載女友苟芸慧去 shopping。

最近苟芸慧以性感低胸 tube dress出席活動時就直言隨時 ready嫁人,又講到明希望伴侶會成為屋企人。

眼見身邊好姊妹個個逐一結婚生 B,苟芸慧都唔執輸搵到個有米男友,仲有機會閃婚咁話。

苟芸慧因為賽車而認識賽車手陸漢洋,二人有共同興趣自然更加投契。

照顧周到

「苟姑娘因為賽車認識到賽車手陸漢洋,好快就已經 feel到陸漢洋對苟姑娘特別照顧,其實嗰陣同一時間都有幾個人追佢,不過陸生同苟姑娘有共同話題自然着數啲㗎啦,佢哋真係好啱傾,苟姑娘有病嗰陣陸漢洋成日陪住佢開解佢,又主動教苟姑娘好多賽車嘅秘技,之前茍姑娘喺珠海參加賽車明星賽遇到意外,嗰陣陸漢洋不知幾擔心,嗰件事冇耐我哋都已經 feel到佢哋一齊,不過苟姑娘死口唔認咋嘛,佢話拍拖始終都想認定係結婚對象先開始,所以而家佢認為應該好事近㗎喇!」知情人士透露。

而之前曾經同不少女星傳過緋聞的陸漢洋,今次對苟姑娘亦特別認真,除了安排靚車及司機管接管送外,又將貝沙灣單位俾她居住,去年苟姑娘約滿大台,知道她做得唔開心,於是又開公司請人幫女友接 job,處處為她設想。

因甲狀腺問題,苟芸慧身形暴脹,高峰期體重更有 180磅。

因病要休息,苟芸慧離開無綫後 keep住同樂易玲聯絡,最近苟姑娘體重回落,樂小姐亦有意向她招手拍劇。

苟芸慧曾被指做小三介入陸漢洋與無綫前主播張頌恩的戀情。

苟芸慧在 ig不時 po同小朋友合照,睇來除咗有顆待嫁的心,仲恨生 B喎!

鑽石級筍盤

現年 43歲的陸漢洋家底豐厚,他熱愛賽車,去年參加法國勒芒 2016短途賽事,獲得第十九名,陸漢洋為錫礦大王陸佑後人,父親是公和建築創辦人陸孝佩,而母親則是聖安娜餅店創辦人;自小移民加拿大,於美國波士頓東北大學取得金融及市場學雙學位,其後回流香港,現時為十多間上市公司董事主席,公司生意涉及零售、公關、進出口及金融投資等;與圈中不少女星分屬好友,曾與官恩娜、應采兒和韓君婷等傳緋聞,屬城中鑽石級筍盤。

撰文:娛樂組

攝影、攝錄:陳亦龍、李溢敏


鍾意就快D Share啦!