網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月22日 星期四

男人的浪漫 劉松仁單拖歎麥記 [壹週刊 - 1424] __,麥記,劉松仁,麥當勞,M1,

松哥平日斯斯文文,原來食相都幾wild。同你吟一吟男人的浪漫 劉松仁單拖歎麥記要數圈中孝順仔女,松哥劉松仁定必是三甲之列,劉媽媽仍在生嘅時候,松哥經常 ...


松哥平日斯斯文文,原來食相都幾 wild。

同你吟一吟

男人的浪漫 劉松仁單拖歎麥記

要數圈中孝順仔女,松哥劉松仁定必是三甲之列,劉媽媽仍在生嘅時候,松哥經常十指緊扣同劉媽媽行街,八珍以前成日都影到!

呢日六時半,松哥一支公去到昔日兩母子周不時下午 tea嘅麥記開餐,咪睇佢今年 60有 7,又長時間在內地拍劇,對於香港的種種行情依然瞭如指掌,好似快餐店設有自助點餐服務,松哥決定膽粗粗一試,對住個大芒慢慢研究,篤完又篤,搞足成個字,得咗,然後企埋一邊慢慢等。

晚飯時間,快餐店人來人往,但冇食客𥄫到松哥的蹤影,他眼明手快 mark到張單人枱開餐。一人前的晚餐全靠 iPhone作伴,散發陣陣落寞。不消廿分鐘,當事人已搞掂離開,相比起昔日同劉媽媽開餐一臉幸福、滿足,形成強烈對比。

用電腦點餐,點都比行埋櫃枱麻煩,但松哥無有怕,堅持一試。

老婆是空姐,長期不在港,松哥同不少香港人一樣愛靠 iPhone作伴。

劉媽媽今年初離世,劉松仁至今仍不時在微博撰文思念母親。

撰文:八珍

攝影、攝錄:李溢敏、余一駱、楊紫、瀚鍾、蕭敬漁


鍾意就快D Share啦!