網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月22日 星期四

人前人後兩個樣?港姐IG大檢閱估你唔到 __,港姐,

2017年港姐首輪面試喺前日(20日)已經舉行咗,相信大家都畀一眾奇珍異獸嚇到個心都離一離,不過好在有班高顏值嘅佳麗安撫到大家弱小嘅心靈!不過話晒佢哋 ...


2017年港姐首輪面試喺前日(20日)已經舉行咗,相信大家都畀一眾奇珍異獸嚇到個心都離一離,不過好在有班高顏值嘅佳麗安撫到大家弱小嘅心靈!不過話晒佢哋都係第一次成為大眾焦點,究竟私底下嘅佢哋又係點,有冇人前人後兩個樣,貨不對辦?東網就搵咗多個大家最關注嘅佳麗生活照畀大家認認人,有辣有唔辣,任君選擇呀!

Perrie 相似度100%

今年26歲來自澳洲嘅佢,面試當日一登場已經令人感到驚訝,雖然唔識廣東話,但係腳長靚樣較吸睛,IG亦有大量靚相,同真人一樣,究竟佢能唔能夠入圍,真係拭目以待喇!

Leanne 相似度100%

法國讀書返嚟參選,IG嘅相同首輪面試當日一樣,全部都見牙唔見眼,見笑容如見人,一定認得佢,都係咁燦爛呀!

Charlotte 相似度100%

同樣係26歲,做便利店店員嘅佢真係貨真價實,社交網站有唔少素顏相任睇,同面試當日嘅鮮黃色外套造型同出一轍,自信心一樣爆燈!

Kelly 相似度90%

今年20歲來自加拿大多倫多,面試時就着得密密實實,睇落似返工多過選美,個樣睇落有啲成熟。不過睇番佢平日喺社交網嘅生活照就青春好多,雖然成個唔同晒,但係好感度當堂上升!

Zoe(杜芷綾) 相似度90%

自爆曾拍過無綫劇《深宮計》,面試當日狀態大勇,笑容攞滿分。但睇番佢社交網嘅相,就影到眼細嘴大下巴兜,睇嚟佢要進修一吓自拍技巧喇!

Cherilyn(盧頴萱)相似度90%

同2014年港姐冠軍邵珮詩「撞樣」,喺中華才藝小姐攞過獎,IG好多水着相,鍾意大晒身材又愛笑,睇落冇乜PS,個樣同真人好吻合!

Sophia 相似度80%

來自浙江嘅毛小姐,面試時「龍袍」加身,IG內亦有大量晒長腿相,身材一樣咁激凸,個樣唔算差太遠,見佢畢業相同樣着咗當日件旗袍,睇嚟佢真係好鍾意件衫喎!

Flora 相似度80%

笑起上嚟有兩個「酒凹」嘅佢學歷高原來仲係律師出身,無論IG定真人,一樣面方方笑口常開!

Athena 相似度70%

2013年參加過中華文化小姐,社交網嘅相好濃妝,基本上冇乜「生活照」,面試日比較淡妝嘅佢就即刻見真章,臉黃暗啞,睇嚟要急救吓!

Elsie 相似度70%

其中一位被網友睇好嘅佢今年22歲,佢喺IG中嘅自拍照好似變咗另一個人咁,粗眼線加大眼仔,加埋個拮死人嘅下巴仔,真係令人懷疑同面試當日見到嘅係咪同一個人嚟!

Nicole(胡美貽)相似度60%

今年23歲嘅佢喺社交網上係「白富美」佼佼者,大量自拍,張張都大眼鼻高下巴尖尖,不過睇番佢面試當日,呢啲嘢似乎都消失咗,最引人注目嘅就係佢嘅大板牙喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!