網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月22日 星期四

我真係恭喜你 李嘉欣兩姊妹都嫁得好 [壹週刊 - 1424] __,嘉欣,李嘉欣,李嘉,鍾嘉欣,M1,

人頭湧湧,李嘉欣同家姐keep住雞啄唔斷。同你吟一吟我真係恭喜你 李嘉欣兩姊妹都嫁得好大美人李嘉欣同家姐李嘉明姊妹情深就係人都知㗎啦,兩姊妹又有咁啱得 ...


人頭湧湧,李嘉欣同家姐 keep住雞啄唔斷。

同你吟一吟

我真係恭喜你 李嘉欣兩姊妹都嫁得好

大美人李嘉欣同家姐李嘉明姊妹情深就係人都知㗎啦,兩姊妹又有咁啱得咁蹺咁分別嫁咗個億萬身家嘅有米老公,兩姊妹都嫁得咁好,絕對係唔使憂,學嘉欣話齋:「我真係恭喜你呀!」

早幾日,兩位媽咪趁小朋友返咗學,即爭取時間約喺中環見面行街,唔知佢哋係夾埋,定係姊妹之間嘅心靈感應啦,一個著黑一個著白,直頭黑白雙煞咁行孖咇,準備大殺各大名店!可惜二人兜咗幾個圈都冇乜斬獲,見行到攰攰哋就轉戰附近咖啡店慢慢吹,其實佢哋平日都成日見面,但係都有傾唔完嘅話題,雞啄唔斷咁,最後傾到小朋友差唔多放學時間先各自施施然上七人車離開。

約埋行街 high tea,黑白配打扮襯到絕,兩姊妹有幾 close,唔使多講!

兩位闊太唔去酒店 high tea,反而同班 OL排隊逼買咖啡。

12年李嘉明同十億眼鏡大王顏毅勇奉子成婚,全賴李嘉欣穿針引線。

撰文:八珍

攝影、攝錄:李溢敏、余一駱、楊紫、瀚鍾、蕭敬漁


鍾意就快D Share啦!