網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月24日 星期六

【與霆鋒俱離婚諗起想喊】四哥勁讚栢芝對謝家好好:俾我睇孫 __,霆鋒,謝賢,四哥,栢芝,張栢芝,謝霆鋒,

四哥謝賢離過婚。後來,輪到霆鋒,也離了婚。四哥接受今日出版的周刊訪問時,講到霆鋒一段婚姻,不由得感歎謂,講起都想喊。四哥在訪問中稱,每次話題一講到霆鋒 ...


四哥謝賢離過婚。

後來,

輪到霆鋒,也離了婚。四哥接受今日出版的周刊訪問時,講到霆鋒一段婚姻,不由得感歎謂,講起都想喊。四哥在訪問中稱,每次話題一講到霆鋒離婚,他都會十分感觸,甚至有幾次講起時,都忍唔住「流馬尿」,心諗,點解自己咁樣樣(離婚),個仔又咁樣樣。說到這裡,四哥就謂,佢驚自己依家講都會忍唔住又喊,所以都係唔好再講。但問到想唔想霆鋒再婚組家新家庭?四哥稱,佢本人就覺得冇話鍾唔鍾意,最緊要霆鋒自己鍾意。個仔拍拖嘅嘢,私人事,四哥唔會理。咁婷婷呢?婷婷究竟係單身,定係同「鷹眼」謝洛美維拿(Jeremy Renner)拍拖?四哥都係嗰句,冇得擔心。兩粒孫呢?Lucas同Quintus,眨下眼一個9歲一個7歲,四哥笑稱兩個小朋友太細,都唔知阿爺係邊個,又唔同阿爺傾偈。四哥去探孫,就真係「睇孫」,用對眼睇住,因為兩個小朋友唔同爺爺傾偈,爺爺又唔同佢哋傾偈。咁爺孫幾耐見一次?四哥話大約一兩個月見一次,又盛讚栢芝好好,成日俾佢「睇孫」。爺爺一兩個月睇一次孫,咁霆鋒幾耐見一次仔?四哥話兩星期見一次。然後又再讚,栢芝真係好好,對謝家好好,肯帶孫仔見佢呢個爺爺同爸爸。相關新聞:

【認與「鷹眼」拍拖】Jeremy被爆同女友買訂婚戒?婷婷知唔知?

http://bit.ly/2t5gu0e


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!