網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月24日 星期六

譚芷昀:【魔童把聲似劏雞】靚靚勸Celine讀書先 __,Celine,王維基,魔童,袁詠儀,靚靚,譚芷昀,

每個父母都有自己一套湊仔理念!藝人袁詠儀(靚靚)今晚出席活動時,提到「港版小巨肺」九歲譚芷昀(Celine)因為參加《全美一叮》而爆紅一事,靚靚忍不住 ...


每個父母都有自己一套湊仔理念!

藝人袁詠儀(靚靚)今晚出席活動時,提到「港版小巨肺」九歲譚芷昀(Celine)因為參加《全美一叮》而爆紅一事,靚靚忍不住讚Celine好勁,但她又覺得好矛盾,她說:「喺我立場,小朋友應該學業為重,Celine同我老公(張智霖)係同一間公司,上天賜畀Celine呢個才能,係唔應該埋沒,不過應該要搞好學業先。」

問到靚靚如何培養兒子魔童?她說魔童希望將來做遊戲機達人,故她叫兒子先讀好書,才知道如何寫電腦程式。而她為了培養魔童成為IT人,去旅行時她亦會帶兒子去看電器。

而問到魔童的歌藝如何,靚靚說:「佢把聲劏雞咁,早幾日同阿仔睇歌唱比賽,我叫個仔參加,阿仔就話唔好講笑原來佢都知自己強項喺邊,我都冇話打擊佢嘅。」至於Celine父親譚順生與薛家燕的瓜葛,靚靚認為父母要以身作則,但不清楚事件因由,她説:「小朋友表演,父母喺身邊會安全啲,始終交畀經理人唔放心,我試過交個仔畀經理人,佢搞到阿仔腸胃炎,不過唔怪得人,人哋冇做父母經驗,所以都係自己睇住安全啲。其他身教就唔知啦,希望大家以小朋友角度出發,我都會成日同阿仔講呢個世界好美滿,同時地都會向阿仔講一啲世界唔好嘅嘢,叫佢小心啲,但唔希望佢有負能量。」

同場還有藝人謝婷婷,靚靚和婷婷曾經一起拍大陸打網球真人騷,兩人甫見面即互笠高帽,互讚對方網球技術不錯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!