網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月8日 星期四

【嬌小但堅強】唐寧離婚獨力湊子女同阿媽 家庭相全無鄧偉傑 __,唐寧,

唐寧十年前拍嘅倉底劇,近日喺大台黃金時段播(新聞連結:http://bit.ly/2rnRFJE),收視似乎欠佳。不少觀眾將重點放於演教官嘅唐寧,呢套 ...


唐寧十年前拍嘅倉底劇,近日喺大台黃金時段播(新聞連結:http://bit.ly/2rnRFJE),收視似乎欠佳。不少觀眾將重點放於演教官嘅唐寧,呢套倉底劇係佢25歲時拍。現年35歲嘅唐寧,確係似食咗「防腐劑」,令人驚詫。一直低調處理感情事的唐寧,原來去年已跟2010年結婚的舞台劇名導兼演員鄧偉傑離婚。唐寧一直未有向外透露,如常拍劇及推動環保等公益活動。日前又於Instagram貼出幾張素顏、舉V字手勢嘅自拍相,留言:「最近改咗個新名,叫『唔懶娜』,夏天嚟啦~唔可以再懶,要勤力做運動呀!」不少網民大讚她「你真的不會老」、「自然不做作的你就是有氣質」。唐寧亦不時於社交網貼一對子女生活相,又帶他們出席公益活動,鮮有提及另一半,故外間一直不以意兩人婚姻早存暗湧。而早於經理人吳小姐今日凌晨代為宣佈離婚消息前,唐寧昨晚於fb貼出與母親及一對子女合照,寫道:「母親大人,生日快樂,我愛您。」不見鄧偉傑身影,亦未有就離婚一事洩露半點風聲,故「分訊」一出令人意外。

唐寧昨晚十時許於社交網貼圖,與母親慶生日,獨不見鄧偉傑。 日前唐寧晒素顏照谷劇,未見異樣。
唐寧與鄧偉傑已多時未有同場現身

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!