網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月28日 星期三

名人:身體力行!王曼喜開同性戀者群組 __,王曼喜,王敏德大女,馬詩慧大女,

王曼喜支持LGBT。藝人王曼喜(Kayla)今日出席apm動感SummerFun活動,在台上施展籃球球技,問到Kayla咋日在社交平台建立一個名為「L ...


王曼喜支持LGBT。

藝人王曼喜(Kayla)今日出席apm 動感Summer Fun活動,在台上施展籃球球技,問到Kayla咋日在社交平台建立一個名為「Les Baes HK」支持同性戀者的群組,她表示:「自己兩年前出咗櫃,我覺得LGBT(女同性戀者(Lesbians)、男同性戀者(Gays)、雙性戀者(Bisexuals)與跨性別者(Transgender)的首字母縮寫)呢樣嘢對我好密切,想令香港嘅後生仔覺得佢哋並唔係孤單,所以想畀個平台佢哋傾訴苦衷,因為大家有同樣嘅經驗,會容易去接受同經歷呢個過程。(多唔多人搵你傾?)我覺得要Build up嘅,有好多後生都有Approach我去傾佢哋嘅苦衷,我自己幫唔晒咁多人,所以開個群組出嚟希望大家互相幫助,組成一個Community出嚟。」而群組暫時有50人加入,Kayla希望大家互相幫助,發放正能量:「想外面嘅人睇到我哋係為咗去愛我哋想愛嘅人,而唔想大家用一個唔好嘅眼光去睇呢樣嘢。」

又談及她在網上貼出一張坐在白色玫瑰花上的相片,問到是否有新戀情,她說:「其實係event嚟,好靚呀啲花。(有冇人追?)咁又冇。(妹妹王麗嘉暑假會番嚟?)會呀,佢兩個星期後就會返。(會唔會帶佢去邊玩?)佢都係出現喺沙灘同泳池。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!