掃呢頁CODE去手機

2017年8月15日 星期二

名人:暈又嘔!歐陽妙芝患甲亢暴瘦10磅 __,歐陽妙芝,

歐陽妙芝明顯清減不少,原來患上甲亢,突然間瘦咗10磅!名模歐陽妙芝興趣多多,又學琴又參演舞台劇,最近她獲周大福後人周樹堂邀請,夥拍化妝師好友Gary設 ...


歐陽妙芝明顯清減不少,原來患上甲亢,突然間瘦咗10磅!

名模歐陽妙芝興趣多多,又學琴又參演舞台劇,最近她獲周大福後人周樹堂邀請,夥拍化妝師好友Gary設計沉香首飾。早前妙芝以一身型格造型擔任首飾模特兒拍硬照,看來清減不少,她自爆帶病開工:「其實我啱啱出院,影嗰日仲係有啲攰兼暈暈哋,因為患咗甲亢(甲狀腺功能亢進),新陳代謝速度太快,突然間瘦咗十磅,搞到又暈又嘔,醫生建議入院檢查安全啲。」

設計沉香首飾改善健康

妙芝表示病後更注重健康:「我同Gary都好鍾意沉香,沉香對瞓覺、健康好啲,而且係結緣,感覺保平安。周生知我哋都好鍾意,有次同佢食飯傾吓畀意見,仲上過佢辦公室,一入去好香沉香味,好正!Gary主要負責設計,我會畀意見,佢手作仔一向好叻,成日串珠仔畀我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!