掃呢頁CODE去手機

2017年8月15日 星期二

食完消夜還債 沈卓盈做運動晒事業線 __,沈卓盈,

沈卓盈犯下KeepFit天條,竟然半夜三更嗌肚餓??!唔少女仔天生愛食但又怕肥,真係好矛盾!所以為咗保持美態同食得安心,最好方法就係食完記得做運動「還 ...


沈卓盈犯下Keep Fit天條,竟然半夜三更嗌肚餓??!

唔少女仔天生愛食但又怕肥,真係好矛盾!所以為咗保持美態同食得安心,最好方法就係食完記得做運動「還債」!就好似沈卓盈咁,食消夜身材又保持得咁好,當然背後付出咗好多啦,日前佢半夜三更着住睡衣,拎住隻膠叉叫肚餓,仲喺社交網上載一張「為食樣」嘅相,仲留言話「猜猜我在吃甚麼~深夜廚房,消夜時間,食完再減。」

明顯嗰晚佢真係食咗消夜,不過犯下瘦身大忌唔緊要,最緊要識還。今日,佢坐言起行去咗做運動,見佢着住見運動Bra Top真係好醒神,不經意晒出事業線,網民都大叫好Sharp醒,沈卓盈留言話「Gym before go to work(工作前做運動)」。網民都叫佢不如多啲做運動,定時同大家分享靚相咁喎。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!