網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月25日 星期五

母子體重驚人!孫慧雪爆囝囝未滿月12磅 __,孫慧雪,

太誇張!「宅男女神」孫慧雪(雪雪)喺今個月2號宣布誕下囝囝Riley,正式升呢人母!正在停工休養身體嘅佢,今日喺Instagram自爆秘密,話自己同囝 ...


太誇張!


「宅男女神」孫慧雪(雪雪)喺今個月2號宣布誕下囝囝Riley,正式升呢人母!正在停工休養身體嘅佢,今日喺Instagram自爆秘密,話自己同囝囝都體重驚人。佢表示:「今天發生了兩件大事!1.BB未滿月,已經12磅了🙈 2.媽媽都好厲害,竟然有141.02磅😱要好好紀錄低,等傷口復原計一個月,我要先減15磅!睇住來😤 P.S.BB今日捉實媽媽隻手指瞓覺☺️覺得好冧!」

嘩!BB未滿月就已經有12磅好誇張,睇嚟Riley嘅營養吸收力真係好好。另外,亦有網友留言叫雪雪唔使心急減肥,要慢慢嚟,最緊要身體健康,仲有媽咪級網友表示:「我個仔滿月先8磅幾😂你先生係咪都大隻?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!