網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月25日 星期五

Celine殺入準決賽莎蓮會為我驕傲! __,Celine,

Celine帶同妹妹Dion(左)分享喜悅。
Celine殺入準決賽莎蓮會為我驕傲!憑《全美一叮》爆紅的「小巨肺」譚芷昀(Celine),前日在半準決賽雖然被評判批評揀錯歌,但無阻觀眾對她的支持, ...


Celine殺入準決賽莎蓮會為我驕傲!

憑《全美一叮》爆紅的「小巨肺」譚芷昀 (Celine),前日在半準決賽雖然被評判批評揀錯歌,但無阻觀眾對她的支持,昨日節目宣布她成功從36人中脫穎而出,殺入22強準決賽,成為首位晉級準決賽兼年紀最小的香港人。

年僅9歲的「香港小巨肺」譚芷昀前日早上出戰美國才藝真人騷《全美一叮》(America's Got Talent,AGT)半準決賽,並以天后瑪莉亞卡里(Mariah Carey)與已故天后雲妮侯斯頓(Whitney Houston)合唱的《When You Believe》上場,雖然被評判Mel B批評揀錯歌,但昨晨節目公布由美國觀眾網上公投的賽果,結果Celine不負眾望成功晉級,躋身下月舉行的準決賽,將與10歲「小Whitney Houston」Angelica Hale及12歲人氣腹語少女Darci Lynne交手!

蕭定一爭取揀歌自主權

節目上,當主持Tyra Banks宣布Celine入圍時,她開心到即刻雙手掩面,被問到覺得偶像莎蓮迪安(Celine Dion)對她晉級會有何看法時,Celine說:「我覺得佢會為我感到驕傲!」而一向支持Celine的評判Heidi Klum亦說:「我就知道你今次一定得,9歲已經嚟到呢一步!等我講多樣嘢你知,你可以繼續揀啲難唱嘅歌!」似乎暗寸Mel B指Celine揀錯歌一事!而每當Mel B被鏡頭影到時,都是擰歪面,只是側眼望過Celine一眼,似是對結果不太滿意。

Celine事後透過社交網拍片直播答謝粉絲,除了表示開心,亦謂知道自己要進步,希望大家繼續支持她,而今次在美國跟一眾參賽者成為朋友,故覺得已贏了友誼。Celine的經理人蕭定一接受記者訪問時,替她晉級感開心,並讚她是首位晉級準決賽兼年紀最小的香港人。講到網民對Celine的參賽歌及衣着有意見,他說:「希望大家明白呢啲係監製選擇,我哋冇得話事,但去到準決賽之後,希望有番啲揀歌同衫嘅自由,會盡力爭取。」

如再贏直入決賽

包括Celine在內的22位入圍參賽者,將分別在美國時間9月5日及13日參加準決賽,以爭取決賽的10強席位,暫時未定Celine會於哪日出場,但她只要過多一關就可站上決賽舞台,如果贏得冠軍,將獲得約780萬港元獎金及在拉斯維加斯表演的機會。另外,雖然Celine晉級是可喜可賀,但有「口痕」網友竟重提其父譚順生(Dr. Steve)被指搶走薛家燕學生一事,該網友用英文留言:「畀佢老竇搶學生嗰位藝人,亦係Celine嘅歌唱導師,而佢只係利用Celine去令自己間歌唱學校出名。」

文:音樂組






鍾意就快D Share啦!