網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月6日 星期日

張文采反口唔頂更 黃紫盈受屈落淚被封「淚的小花」 __,黃紫盈,紫盈,張文采,

張文采反口唔頂更

黃紫盈受屈落淚被封「淚的小花」

娛樂名人

張文采反口唔頂更黃紫盈受屈落淚被封「淚的小花」娛樂名人今年30歲嘅黃紫盈,畢業於中文大學新聞及傳播學院,之後就加入大台嘅互動新聞台做主播,咁點解大家又 ...


今年30歲嘅黃紫盈,畢業於中文大學新聞及傳播學院,之後就加入大台嘅互動新聞台做主播,咁點解大家又會叫佢做「淚的小花」呢?咁就要講番4年前,喺大台發生咗一件事。

是咁的,13年6月27日,當紫盈BB如常咁坐係新聞台上報新聞時,當佢正報道南非前總統曼德拉嘅健康狀況未有好轉,現任總統祖馬要取消出訪鄰國莫桑比克,鏡頭前嘅紫盈BB突然緊抿嘴唇,雙眼通紅,聲線變得顫抖,兩滴眼淚終於忍不住掉下來。

紫盈BB呢兩滴眼淚即時觸動咗萬千宅男網民嘅神經,個個都金田一上身,好想查出點解紫盈BB為何掉眼淚,最後謎底終於解開喇。原來事件經過係咁嘅,紫盈BB因與另一主播張文采爭權,後者答應了「頂更」,隨後卻反口,紫盈BB因受了委屈而流淚,被網民封為「淚的小花」。最後佢哋都有被高層照肺,而紫盈BB更被逼放大假思過,思完過嘅佢選擇咗離開大台,一於佢有佢嘅生活,張文采就繼續做主播。

咁紫盈BB都唔愁出路㗎,佢離開大台後,就以自由人身份,不停接工作,如接司儀工作、行騷,亦會拍下旅遊節目咁,紫盈BB離開大台時,就曾經話有好多廣告客戶向佢招手,時薪更高達五萬蚊。

鍾意就快D Share啦!