網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月6日 星期日

【濕晒】張秀文露線又露腰 咪咪縮咗水 __,張秀文,

咪神今日着運動bratop示人,但睇落好似上圍縮咗水喎!藝人張秀文現身無綫劇集《同盟》宣傳,穿上運動bratop的她,既露事業線又露纖腰,搶盡風頭!玩 ...


咪神今日着運動bra top示人,但睇落好似上圍縮咗水喎!

藝人張秀文現身無綫劇集《同盟》宣傳,穿上運動bra top的她,既露事業線又露纖腰,搶盡風頭!玩搶遊戲時也相當落力,為搶陳山聰身後的毛巾不顧儀態瞓晒地,最後當然勝出賽事。

雖然現場有冷氣,但秀文接受訪問時,事業線卻流住汗水,她謂:「我汗線發達,但希望荷包發達多啲,平時冷靜落嚟可以着多衫都唔出汗,但興奮時就會出汗囉!」問到可有做足防走光措施?秀文卻謙稱冇嘢睇:「咩仲有嘢走咩?ok(好動盪喎!)唔係嘛!」

而早前於內地拍網劇的她,長期面對酷熱天氣情況下,結果消減了不少,就連上圍也縮水,她謂:「磅數就冇減,但對手就話我瘦咗,上圍都覺得有瘦,着bra好似差少少咁,不過呢排好番啲,放假就keep住食番多少少嘢。」談到活動中與山聰作賽,秀文笑指驚對方打她,更謂:「佢比我性感,線條好正!(你用咩招數取勝?)我都冇諗過會輸。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!