網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月6日 星期日

【我一個人煮】黎紀君蒸水蛋唔服輸 __,黎紀君,Christy Lai,

【我一個人煮】黎紀君蒸水蛋唔服輸娛樂名人王宗堯舊愛黎紀君(Christy)愛下廚,她日前為本報的《我一個人煮》示範製作「迷你海鮮蒸蛋」,全程有板有眼。 ...


【我一個人煮】

黎紀君蒸水蛋唔服輸

娛樂名人

王宗堯舊愛黎紀君(Christy)愛下廚,她日前為本報的《我一個人煮》示範製作「迷你海鮮蒸蛋」,全程有板有眼。

Christy半年前為ViuTV拍節目《全職媽媽放大假》時,她充當保母照顧小朋友,Christy一廂情願蒸水蛋給小朋友吃,可是卻徹底失敗,水蛋蒸極都無法凝固,她說:「因為落咗1比3嘅水,根本冇可能凝固到,所以今次想做番一次。喺邊度跌低,就要喺邊度企番起身。」Christy表示每道菜都不只有一個做法,她會試做到合自己口味。

採訪:小米

攝影:馮峰

場地提供:Kohler Kitchens

鳴謝:H&M Home



黎紀君表示由失敗中掌握到蒸水蛋技巧。


鍾意就快D Share啦!