網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月7日 星期四

20歲澳門小姐索爆 網民讚KO哨牙雷莊兒 __,

選完2017港姐,網上充斥冠軍雷莊兒、不公平賽制等字眼;再望過澳門,一同「2017國際小姐澳門代表」麥嘉欣(SofiaPaiva)比較,網民都驚呼比起 ...


選完2017港姐,網上充斥冠軍雷莊兒、不公平賽制等字眼;再望過澳門,一同「2017國際小姐澳門代表」麥嘉欣(Sofia Paiva)比較,網民都驚呼比起今屆港姐冠軍,真係一個天一個地,絕對係日本所謂「處刑式」的殘酷比較﹗



雷莊兒、麥嘉欣被網民作「處刑式」比較。


麥嘉欣是澳門土生土長的中葡混血兒,20歲,身高5呎7吋,五官靚到洋娃娃般,肌膚零瑕疵,加上甜美笑容,完全無得輸。麥嘉欣正在大學主修心理學,11月將會代表澳門到東京參與國際小姐競選;而且她廣東話非常流利,中文程度肯定大勝雷莊兒。



「2017國際小姐澳門代表」麥嘉欣。(網上圖片)


靚女自然多裙下之臣,而麥嘉欣的社交網站所見,她早已名花有主,經常同男友拍拖玩樂,今年情人節男友更送上鑽戒放閃,麥嘉欣出post話:「My love Diamond」。

再看看麥嘉欣中學生時代Baby Fat的照片,有做過兼職Model,亦都有「MK妹」打扮,長髮瀏海、高炒伸脷,不過始終係同一個靚樣,明顯無後天加工。網民一致勁讚麥嘉欣KO雷莊兒:「okay我投降澳門win」、「望見澳門小姐,我感覺到春天嘅氣息,回頭望番自己香港........唉」、「mix屈晒機啦」、「無話可說,殺晒」。



麥嘉欣青春可人。(網上圖片)
網上圖片
網上圖片
網上圖片
今屆港姐冠軍雷莊兒。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!