網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月7日 星期四

連兵都冇埋 陳瀅晒象腿放狗 [壹週刊 - 1435] __,陳瀅,M1,

一白遮三醜,但掩飾不了陳瀅又粗又短的「肉」腿。同你吟一吟連兵都冇埋 陳瀅晒象腿放狗何雁詩繼續同鄭俊弘癡纏,劉佩玥又同翟威廉撻着,偏偏陳瀅同四太仔分手後 ...






一白遮三醜,但掩飾不了陳瀅又粗又短的「肉」腿。

同你吟一吟

連兵都冇埋 陳瀅晒象腿放狗

何雁詩繼續同鄭俊弘癡纏,劉佩玥又同翟威廉撻着,偏偏陳瀅同四太仔分手後,至今仲未有着落。

以往 Jeannie(陳之洋名)放狗,總有兵哥傍實,儼如女王出巡,但呢日喺數碼港,女王冇兵、冇朋友,陳瀅一身街坊 look放狗, over-size T恤襯熱褲,襯埋白滑玉腿,本應青春逼人,只可惜雙腳粗到同附近啲樹幹差無幾。個樣幾靚幾天然都好,都即刻大打折扣,還我寫真集入面個陳瀅吖唔該!





邊放狗邊抽褲頭,春光乍現。





寫真入面的陳瀅仙氣十足,索呀!





昔日有兵傍實放狗,陳瀅化行妝一副戰鬥格。

撰文:八珍

攝影、攝錄:楊紫、李玄、潮鍾、余一駱、陳亦龍


鍾意就快D Share啦!