網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月7日 星期四

唔會連任!馮盈盈呻港姐唔易做 __,盈盈,馮盈盈,港姐,湯盈盈,

馮盈盈話港姐難做!2017香港小港冠軍雷莊𠒇、亞軍何依婷、季軍黃瑋琦及2016香港小姐競選冠軍馮盈盈在佐敦出席領獎活動,馮盈盈更為雷莊𠒇戴上金鑽后冠。 ...


馮盈盈話港姐難做!


2017香港小港冠軍雷莊𠒇、亞軍何依婷、季軍黃瑋琦及2016香港小姐競選冠軍馮盈盈在佐敦出席領獎活動,馮盈盈更為雷莊𠒇戴上金鑽后冠。

叫雷莊𠒇留港磨練

受訪時,馮盈盈表示有留意雷莊𠒇近日受到網民的抨擊,她笑說:「其實睇到啲評論幾有親切感,因為好多鬧佢嘅說話上年我都承受過,好似一屆不如一屆,希望上屆連任,但經過一年之後,大家都開始了解、欣賞到我嘅好處,性格同真性情,依家嘅評論已經截然不同。有啲人仲叫我連任,唔會啦,港姐呢個位唔易做,相信風雨過後就會放晴。(有冇安慰雷莊𠒇?)尋日做完big big channel直播有一齊坐低食消夜偈傾,傾吓前途,佢都有話想去荷里活發展,有呢個目標當然好,個個都想去荷李活,但我同佢講可以留港喺多一陣磨練一吓先。」

撐港姐決賽有新元素

對於曾志偉以形容港姐決賽慘不忍睹,馮盈盈則不認同說:「當時睇都好精彩。(港姐決賽變成宣傳big big channel工具?)咁講唔正確,只係加入咗新元素,依家興網上直播,之前有聲音話港姐一成不變,今次可能係第一次,所以比較新鮮,有新元素加入係好事,唔使太介懷同以前唔同。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!