掃呢頁CODE去手機

2017年9月7日 星期四

林心如:周杰否認強舌吻 林心如:品行自在人心 __,林心如,

周杰多年後喺微博否認傳聞,之後林心如就寫下「品行自在人心」疑回應事件。(資料圖片)台灣女星林心如早年曾喺台灣綜藝節目《康熙來了》中爆料,指有次喺大陸拍 ...


周杰多年後喺微博否認傳聞,之後林心如就寫下「品行自在人心」疑回應事件。(資料圖片)


台灣女星林心如早年曾喺台灣綜藝節目《康熙來了》中爆料,指有次喺大陸拍戲時,某男拍檔硬將脷伸入佢嘅嘴裏,並要求同佢舌吻,嚇到佢即時花容失色!節目一出,隨即喺網絡引起熱論,有網友就將矛頭直指曾同佢合拍《還珠格格》嘅大陸演員周杰(劇中飾演「爾康」)。

相隔多年後,周杰喺9月6號晚上於微博發文否認傳聞,仲發文表示:「當初如果我真的強行舌吻某人,她為何不在當場提出抗議在她們的劇組裡(裏),難道現場工作人員和導演都是我的親戚?為何多年以後在她們省的綜藝節目中爆料?」隔咗冇幾耐後,林心如工作室就喺微博留言:「品行自在人心,多說無益。」疑似回應呢件事。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!