掃呢頁CODE去手機

2017年9月7日 星期四

【水蜜圖】Perrie唔會放棄港姐夢 __,港姐,

PerrieKap繼續追夢!26歲的澳洲女模PerrieKap早前參選港姐,但可惜未能入圍,她透露15歲時跟隨父母來港,父母是大學英語教授,她在香港讀 ...


Perrie Kap繼續追夢!


26歲的澳洲女模Perrie Kap早前參選港姐,但可惜未能入圍,她透露15歲時跟隨父母來港,父母是大學英語教授,她在香港讀國際學校,大學到澳洲讀新聞系,所以在港斷續居住約10年,更視香港為她的家鄉,所以膽粗粗去參選港姐,雖然未成功入圍,但她都沒有氣餒,更揚言下年再參加:「冇失望,呢個係我夢想,父母都好支持,父母覺得讀書重要,所以話我大學畢業後想做乜就做乜。我希望30歲喺香港讀碩士,但唔想係父母做我老師,佢哋好嚴格。」

問到是否想入娛樂圈發展?Perrie直言喜歡拍戲,更視「宇宙最強」甄子丹為學習對象,她說:「佢又打得又識彈琴,剛柔並濟,佢每次拍戲都好注心,好努力,我想學佢。」至於性感底線,她不介意全裸,但一定要有合理原因。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!