網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月12日 星期二

轉行拍戲!克勤自爆寫緊劇本出年做導演 __,克勤,李克勤,

會唔會退出樂壇?歌手李克勤假紅館舉行一連9場《李克勤慶祝成立30週年演唱會》來到尾場,克勤鼓勵大家追尋夢想時,他表示多晚以來都未有講過自己的夢想,今晚 ...


會唔會退出樂壇?


歌手李克勤假紅館舉行一連9場《李克勤慶祝成立30週年演唱會》來到尾場,克勤鼓勵大家追尋夢想時,他表示多晚以來都未有講過自己的夢想,今晚終於可以説出來:「我鍾意試唔同嘅嘢,上年我有首新歌叫《一個都不能少》,第一次嘗試做MV導演,出年2018年我會第一次試做電影導演!我之前同楊生(楊受成)講,佢話『你唔搵我,我會嬲你』,多謝你!」又指這次完騷後不是寫歌詞,而是寫劇本,將來大家除了可看他的個唱外,更可看到他的電影:「如果真係朋友同fans嘅,唔好理我拍成點,買飛入嚟睇得唔得?呢度萬幾人,每人都入場嘅就有百幾萬票房,我有9場演唱會,咁楊生就唔會蝕,希望大家畀力量我去實現佢!」

開騷收利是

去到Encore環節,克勤換上閃閃睡袍裝再出場,而他事前已表示今晚要開睡衣派對,他的太太盧淑儀、黃偉文、蔡卓妍及徐濠縈都有配合他着睡衣。而全晚不少觀眾都向克勤派利是,克勤笑說:「第一次距離農曆新年咁遠,但都收到咁多利是,值得表揚!收完利是我特別記得你個樣,如果想加強我記憶,呢個都係唔錯嘅辦法,係中國人美德嚟,祝福嘅嘢一年365日都啱使嘅,冇利是封嘅,現兜兜畀我都得!」

唱出《紙牌屋》時,一度忘詞的克勤即刻尷尬伸脷,更拖校長譚詠麟落水,笑謂:「有啲嘢真係會傳染,我有次問嗰個人點解成日唔記得歌詞,佢話『你得一、兩首金曲梗係記得晒,我有咁多首金曲,邊記得晒咁多』!Sorry囉,下次唱番好啲。」在演唱最後一首歌《愛不釋手》前,他叫歌迷亮起手機電筒形成一片燈海,他感動到多次唱不下去並落淚,場面感人,最後於晚上11點58分完騷。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!