網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月3日 星期五

25歲生日P!何雁詩「用心」遮住鄭俊弘 __,鄭俊弘,何雁詩,

何雁詩25歲生日P,一大班好友齊來到賀,Stephanie上載大合照分享喜悅,用心心遮住男友鄭俊弘個樣,點知有朋友亦上載了相同照片,鄭俊弘個樣終於曝光 ...


何雁詩25歲生日P,一大班好友齊來到賀,Stephanie上載大合照分享喜悅,用心心遮住男友鄭俊弘個樣,點知有朋友亦上載了相同照片,鄭俊弘個樣終於曝光。


藝人何雁詩(Stephanie)尋日25歲正日生日,喺圈中人緣甚廣嘅Stephanie獲一大班好友祝賀,當中包括好姊妹陳瀅、王敏奕、劉佩玥、糖妹、洪永城、羅天宇、周志文、黃子恆

和翟威廉等都有出席派對,非常熱鬧!Stephanie仲將大合照上載於社交網,用英文留言:「如果今年要記住的,就是我學會了去愛,愛別人,愛自己。謝謝我的朋友,我真是個幸運的女生,真的很感恩!」

相片中有成廿幾位朋友,而正正喺Stephanie後面嘅,就被個心心圖案遮住,究竟呢位神秘人係邊個?尋晚同場有朋友就「大頭蝦」,將原圖放埋上網,揭曉咗後面位神秘人原來就係壽星女Stephanie男友鄭俊弘!不過好快就已經刪除咗張相,仲放番有「心心圖案」嘅版本出嚟。其實呢對情侶都已經公開咗,點解又要遮住咁神秘呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!