網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月3日 星期五

【索爆人妻】性感打扮唔使問王浩信 陳自瑤:我有好大嘅自由度 __,王浩信,陳自瑤,

大台一年一度嘅節目巡禮今晚喺灣仔舉行,全台演員都有現身出席活動,唔少女星性感上陣,希望吸引廣告商嘅目光!今晚仲有公佈明年會播映嘅劇集,明年大台將有13 ...




大台一年一度嘅節目巡禮今晚喺灣仔舉行,全台演員都有現身出席活動,唔少女星性感上陣,希望吸引廣告商嘅目光!今晚仲有公佈明年會播映嘅劇集,明年大台將有13套劇集推出,當中有3套係合拍劇,分別有:《再創世紀》、《宮心計2之深宮計》與及《十兄弟》。綜藝節目方面,將會製作11套節目,香港先生競選將會喺明年復辦。

否認婚變嘅王浩信同陳自瑤今晚亦有現活動,但係佢哋兩個前後腳出現,陳自瑤狀態大勇,性感deep v勁吸睛,問到Yoyo事前有冇問過老公,佢話:「老公俾我好大嘅自由度,唔會理我著啲乜嘢衫。」再問佢傳婚變一事,佢話:「之前唔得閒理會,阿女要返學,O依家阿又等緊派學校,老公已經解釋咗!」佢又話老公喺馬來西亞拎完視帝之後,飛咗去英國拍劇,唯有靠SEND短訊,至於會唔會睇好老公拎埋香港嘅視帝,佢話:「我一定支持,但係今年啲對手都好勁,所以隨緣喇,我知佢做嘢辛苦,會煲湯慰勞吓佢!」

王浩信就同樂小姐一齊到,佢哋兩個企埋一邊密密斟,王浩信話已經同咗屋企人慶祝,香港有冇信心攞獎就隨喇!佢仲話:「嚟緊阿女會第二次面試,我已經請咗假陪佢,我自己冇乜特別準備,只係希望阿女可以享受校園生活。」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

陳自瑤打扮係索! Yoyo同王浩信分開到場!

王浩信話請咗假陪阿女面試。

鍾意就快D Share啦!