網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月3日 星期五

【真空】高海寧晒事業線:叉腰驚走光 __,高海寧,

高海寧真空上陣,坦言叉腰拍照時驚走光。TVB金禧晚宴暨2018節目巡禮正在會展舉行,花旦小花瞓身谷戲,最性感的女藝員首選高海寧,她穿上西裝樓配長褲,真 ...


高海寧真空上陣,坦言叉腰拍照時驚走光。


TVB金禧晚宴暨2018節目巡禮正在會展舉行,花旦小花瞓身谷戲,最性感的女藝員首選高海寧,她穿上西裝樓配長褲,真空中門大開,強騷事業線,噴血!她指性感只是錯覺,不覺自己性感:「着西裝樓。(真空?)係呀,但黐晒膠紙好安全,不過都唔係好郁得,都有啲緊張,頭先叉腰影相時都驚走光。」

談到未來工作,高海寧坦言會好忙,工作排到2018年:「12月1日會開部新劇,叫《BB來了》,同黎諾懿、黃長興、李佳芯一齊拍,之前拍咗部馬來西亞電影,出年都會拍無綫一部網絡大電影。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!