網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月9日 星期四

【我老公係發哥(9)】同御用團隊玩到癲 發哥:邊個隊醉發嫂要斬手指! __,發哥,陳薈蓮,發嫂,周潤發,

發嫂陳薈蓮破天荒接受傳媒訪問,為《蘋果》獻出第一次,除分享佢同發哥周潤發嘅戀愛史、又講自己人生經歷,稍後推出嘅集數,發嫂更會帶我哋去佢半個「娘家」九龍 ...




發嫂陳薈蓮破天荒接受傳媒訪問,為《蘋果》獻出第一次,除分享佢同發哥周潤發嘅戀愛史、又講自己人生經歷,稍後推出嘅集數,發嫂更會帶我哋去佢半個「娘家」九龍城掃街、行街市,同街坊市民近距離接觸,全方位睇到發嫂親民貼地嘅一面。由於要去多個地方拍攝,所以發嫂用咗兩日時間同《蘋果》周圍去做訪問,全程隨拍攝團隊就有髮型師Byron同Louis,同化妝師Fiona,Fiona喺發哥拍《無雙》時幫手做化妝,現時就幫埋發嫂,當日,兩男一女陪住發嫂,四個人玩到笑唔停口,難怪發嫂笑言:「跟埋佢哋多啲,識咗好多佢哋年青人嘅嘢,你自己都會後生啲㗎啦,佢哋多數好好玩。」

話口未完,發嫂又玩Fiona,仲大爆佢花名叫「魚旦」,一講到魚旦就忍不住笑,笑她愛成日用手遮住兩邊面,怕面肥怕上鏡。拍攝期間,發嫂會笑笑口向「魚旦」爆seed:「唔做嘢架,印啦,好唔掂,天黑啦,又係屋企玩餐朦,真係攞命吓,魚旦,幾點?」,當「魚旦」在茶餐廳提議發哥找數,發嫂又笑笑口:「你想死,死幾次,我哋打工仔,要發哥唔喺度先可以笑,等佢走咗先笑餐懵。」記者影大合照時,發嫂又笑「魚旦」企後面上鏡會瘦一點,又笑全日跟住發嫂整髮的Louis:「你做咩怕羞呀?無所謂啦面對現實啦,你遲早都要咁樣架喇,有一日可能你紅過我呢,畀自己有啲信心,做人有啲信心。」鏡頭面前可能覺得發嫂嚴肅,其實鏡頭過後十分nice,三人與發嫂在溫哥華陪發哥拍《無雙》時,發嫂與他們打成一片仲飲醉酒,搞到被發哥話,她笑言:「我哋拍《無雙》好開心,為咗佢哋醉咗兩次,跟住發哥講咩?第一次,話邊個部門阿頭出嚟,邊個畀佢飲酒,要斬手指,玩得好顛,醉咗會一路狂笑,同佢哋至顛,整到我好青春。」問到對發嫂的印象,「魚旦」就初初以為發哥玩得:「掉返轉,以為發嫂好認真,係大細路。」發嫂即答句:「絕對係,我顛過發哥好多。」



記者:陳月媚、倩宜

攝錄:卓振輝、廖達燊、吉吉

攝影:郭賢興、陳順禎

協力:林德雄

髮型:Byron Ho、Louis@Hair Culture

化妝:Fiona To

場地提供:香港嘉里酒店

「我老公係發哥」:《蘋果》娛樂即時 X「娛果——蘋果娛樂」,10月30日起,逢周一至五刊登。

【我老公係發哥(1)】懷孕十個月女兒胎死腹中 發嫂堅持順產:我點都要經過呢個過程

http://bit.ly/2xybbWp

【我老公係發哥(2)】「我個女死咗喇!」發嫂冇坐月:發哥即刻帶我離港

http://bit.ly/2ie4zpq

【我老公係發哥(3)】發嫂爆發哥追女手法 日日寄PostCard晚晚追魂Call

http://bit.ly/2xEQAzu

【我老公係發哥(4)】結婚係驚喜 發哥曾表明:你要記住,我唔會娶你㗎!

http://bit.ly/2z52aFO

【我老公係發哥(5)】日付發哥幾百蚊零用 買樓興一炮過俾晒錢

http://bit.ly/2xTy7iY

【我老公係發哥(6)】賭前作法? 發嫂先係女賭神:真係年年贏到開巷

http://bit.ly/2y4k2zc

【我老公係發哥(7)】31年恩愛婚姻秘訣 情聖發哥送花蒸蟹製驚喜

http://bit.ly/2lZzUl0

【我老公係發哥(8)】熟讀《孫子兵法》學做發哥經理人 發嫂傾片酬好辣?

http://bit.ly/2hl1VlB

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



他們是發嫂的御用團隊,左起為髮型師Louis、髮型師Byron及化妝師Fiona。 發嫂跟她的團隊們感情甚好,她笑言與他們一同工作時,自己也變得青春。
雖然發嫂笑指喂Fiona等玩得甚為瘋狂,但工作時,他們仍是相當認真及專業。 Fiona(中間排左起第三位)是於電影《無雙》中,負責為發哥化妝的化妝師。 發嫂坦言與她團隊的感情猶如家人般。
與團隊合照時,發哥是眾人的御用攝影師。 發嫂工作時,不忙跟Byron及Fiona自拍留念。

鍾意就快D Share啦!