掃呢頁CODE去手機

2017年11月9日 星期四

陳庭欣:蜜桃胸襲斐濟 陳庭欣比堅尼晒冷 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣究竟換咗幾多套泳衣?陳庭欣可說是無綫J2旅遊節目《3日2夜》生招牌,去年她到泰國盡騷33C蜜桃胸及纖腰長腿,令網民留下深刻印象,大讚她身材索到爆 ...


陳庭欣究竟換咗幾多套泳衣?


陳庭欣可說是無綫J2旅遊節目《3日2夜》生招牌,去年她到泰國盡騷33C蜜桃胸及纖腰長腿,令網民留下深刻印象,大讚她身材索到爆!而她早前到斐濟拍攝的一集將於今周末推出,庭欣在美景下繼續換上多套三點式泳衣,看來網友要準備好紙巾!

入行多年庭欣的身形長期保持最佳狀態,她直言其實甚有壓力:「都可以話係推動力,逼我要多做運動,令我keep住操fit。」對於其他女藝人愈來愈惜肉如金,甚少Full Set比堅尼出鏡,但庭欣仍相當大方,她笑說:「我又冇諗話要入行幾多年就唔騷,自己本身鍾意陽光與海灘,着泳衣係正常,操到靚嘅身形線條係要花好多時間做運動,係健康美態,如果到40歲我仲keep到,我都幾自豪。」不過,對於網友只着重節目的泳衣部分,庭欣希望大家多留意他們的付出:「好多人以為我哋只係騷身材之嘛!其實拍攝一啲都唔簡單,我哋去嘅人唔多,自己要參與度稿同做資料搜集,着泳衣出鏡之前亦要狂做體能,又要控制食量,唔係話騷就騷架!」

講到今次斐濟之旅,庭欣當然有暢泳及玩浮潛,並很高興見到有多年歷史的原住民,欣賞傳統手藝及一試斐濟餐,更親睹「走火族」男士赤腳在灼熱石頭上輕鬆行走!而最難忘是在「水上酒吧」拍攝,海水清澈可望到魚游來游去把酒談心,非常寫意!

本身庭欣是帶病拍攝,捱凍穿泳衣,但其後愈拍愈精神:「可能因為呢度空氣好好,斐濟水又出名,飲咗都好似健康咗,我抬咗一箱水返香港添!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!