掃呢頁CODE去手機

2017年11月9日 星期四

TVB御用收數佬兼職賣魚 [壹週刊 - 1444] __,TVB,M1,

落貨,在幕前殺氣騰騰,現實為兩餐的標哥,能放下演員身段,幫手搬運一箱箱海鮮去魚檔。探熱針TVB御用收數佬兼職賣魚見親佢出場,唔係惡霸、收數佬上身,就係 ...






落貨,在幕前殺氣騰騰,現實為兩餐的標哥,能放下演員身段,幫手搬運一箱箱海鮮去魚檔。

探熱針

TVB御用收數佬兼職賣魚

見親佢出場,唔係惡霸、收數佬上身,就係演債主!

在電視機見慣見熟,近年更被網民稱為「大台收數佬」的綠葉,他的名字:黃文標。

一二年離開效力廿三年的 TVB,轉投開不成的港視,三年來靠積蓄過活,演員份工難搵食,唔會放棄幕前的黃文標,寧願兼職賣魚謀生,保住演活惡霸的一團火。

兼職賣魚一年

早前在《使徒行者 2》客串演惡霸,再引起網民注意的綠葉王黃文標,上週三(十一月一日)中午,揸住貨 van,由香港仔魚市場出發,駛去牛頭角街市送貨。五十五歲的他由司機到落貨乜都要做,魚檔職員或買餸的街坊見到綠葉王在街市工作並不驚訝,只因在幕前專演「收數佬」的他,現實中兼職魚佬已有一年。

「最初現身魚市場或街市,都會有人問:『你過嚟賣魚呀?』我話打份工啫!試吓無乜所謂。有啲仲以為係電視台嚟偷拍。」黃文標說。

一片綠葉,話晒都係演員,現賣魚維生,別人目光成為心理關口。他說:「只係怕觀眾以為我轉咗行啫!拍戲仲係正職,只不過正職一個月開工幾日,呢份兼職每月有廿日工開。」為生活,其實邊份正職,邊份副業都不重要。







當日由香港仔魚市場出發的標哥,揸住貨 van去牛頭角街市送貨。





綠葉黃文標有手有腳就可以生活







早前為《使徒行者 2》客串,都係做擅長的惡霸。但其實他離開 TVB已五年,現是自由身。

過港視使盡積蓄

見他在《使徒行者 2》出現,觀眾以為黃文標仍是 TVB藝員,其實一二年他已離開無綫轉投港視。最後港視不獲續牌,自由身的三年,黃文標積蓄使盡,單靠拍內地網劇及客串電影,當然不足維持生計。

徬徨嗎?「我份人無乜計劃,我相信喺香港有手有腳就可以生活,你肯做就得啦,所以冇徬徨過。」

有日黃文標在街市落貨,有個女孩走過來跟他說:「我好鍾意睇你做戲㗎!」對於一個綠葉,呢一句簡直如荒漠甘泉。







主角或許有日會退下來,但我哋做三、四線,可以係永恒,因為係線尾,冇得再倒退。





雖然港視開台撻 Q,但在港視的日子帶給標哥美好回憶:「從未如此受到尊重。」





他的代表作之一《尋秦記》裡的「滕翼」,與古天樂有不少對手戲。他說:「有次古仔突然爆肚:『你都幾似耶穌!』我真係接唔住。」





他不介意永遠被大台指派做壞蛋,說定型即係被肯定。

定型等同肯定

「佢問我:『你唔拍戲喇?』我話唔係,只不過無工開咪嚟幫吓手。佢話好鍾意睇我做戲,跟手仲同我影相,我真係好開心。有人問我介唔介意咁多年被定型做惡霸?大台咁多人,能夠定到一個位置,我覺得已經好好。起碼幾百個藝員中,想搵收數佬第一或第二個就諗起我,即係話呢類角色我交到戲,係一個肯定。」黃文標說。

惡霸係皮匠

外形粗獷的黃文標,原來有一雙做針黹皮匠的巧手。三年前為興趣自學做皮革,一針一線他親手做出的皮匠手袋,深受朋友圈歡迎。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!