掃呢頁CODE去手機

2017年12月28日 星期四

拍完床戲太興奮?高海寧沖涼跣親籮柚 __,高海寧,

好彩冇乜大礙咋!藝人高海寧(高Ling)到將軍澳電視城出席新劇《BB來了》拜神,問到湊B是否熟手?高Ling笑言:「我係唔使湊B嗰個,所以就要包頭包尾 ...


好彩冇乜大礙咋!


藝人高海寧(高Ling)到將軍澳電視城出席新劇《BB來了》拜神,問到湊B是否熟手?高Ling笑言:「我係唔使湊B嗰個,所以就要包頭包尾,因為啲BB演員都係中午開工,咁我就負責做最早開工同最尾收工嗰個。」

高Ling又自爆第一日開廠拍攝,已先後與黃長興及黎諾懿拍床戲。講到拍劇有艷福,高Ling笑言:「唔係益我,係益佢哋,不過都點到即止。但可能真係太益我,今朝沖涼時跣低咗,撞到頭同Pat Pat,個頭都仲有啲痛。(男友呵番?)冇男友呀。(搵番個男友喺屋企照顧你?)不如屋企裝晒扶手先!(搵男友幫手裝?)屋企細呀!搵工人咪得囉。」

高Ling又指新年期間亦要開工:「唔止新年,生日都要。(冇得出騷賺錢?)之前聖誕都有Job,拍劇都係一種投資,下年我有兩套劇一部戲上。(唔賺錢點換大屋搵男友?)咁男友唔使我養嘅!雖然我都想賺錢買多層樓。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!