掃呢頁CODE去手機

2018年1月11日 星期四

余文樂老婆大肚唔玩機動遊戲 [壹週刊 - 1453] __,余文樂,M1,

余文樂honeymoon後返港,早前兩公婆現身中環嘉年華,喪玩足一晚。探熱針余文樂老婆大肚唔玩機動遊戲36歲的余文樂上個月「在對的時間,遇到對的人"" ...






余文樂 honeymoon後返港,早前兩公婆現身中環嘉年華,喪玩足一晚。

探熱針

余文樂老婆大肚唔玩機動遊戲

36歲的余文樂上個月「在對的時間,遇到對的人""」,宣布「封盤」做老襯,在澳洲墨爾本迎娶年僅 29歲的台灣皮帶大王千金王棠云( Sarah)。

《壹》仔發現新婚度完蜜月的余生余太現身中環歐陸嘉年華,兩公婆在公眾場合唔避忌又攬又拖,又嘟嘴自拍,瘋狂放閃,喪玩足一晚。大細路余文樂玩勻全場,更挑戰超刺激機動遊戲,而有餡三個多月的 Sarah就聽話齋睇唔玩!

撰文:娛樂組 攝影、攝錄:陳亦龍、楊紫 設計:盧錦輝







嘟嘴自拍,兩公婆玩 selfie,樂嫂嘟晒嘴,一副冧樣。





Sweet爆

嘉年華





興奮攬攬,掟中公仔,余文樂興奮攬實樂嫂。

晒妻狂魔





繑到實,有餡三個月的樂嫂,全晚用手袋遮肚。

一六年十二月宣布拍拖,拍拖一年即閃婚,上月五日,余文樂透過 Ig宣布婚訊,搞到一班女粉絲心碎話:「失戀的請舉手!」為保密婚訊,余文樂只請了極少數親戚朋友到墨爾本觀禮,昔日老友郭富城、沈嘉偉、 Chilam全部冇影。

事成之後余文樂將婚照開心 share,更發表「愛的宣言」:「感恩你把人生餘下日子交到我手上,我一定會把幸福帶給你,我一定會好好照顧你, I love you!」連日來余文樂時不時上載老婆近照,仲俾粉絲笑佢係晒妻狂魔。

嘟嘴自拍

婚後兩公婆留在澳洲 honey moon,叉完電返港又四出拍拖,日前兩人孖住去中環歐陸嘉年華玩足成晚,大約七點戴住黑色口罩、冷帽包到冚的余文樂,同老婆齊齊著住黑色情侶裝入場,身邊仲有大班朋友掩護,當中有男有女,有大有細。兩公婆先興奮玩 selfie, Sarah嘟晒嘴加埋 V字手勢,好冧喎!

話晒係「橫州工業」中堅分子,余文樂急不及待大顯身手,第一時間走去射籃, Sarah就拎住手機幫老公影相,連射幾 round失手,余文樂死唔忿氣,俾錢再玩過,點知一樣唔中。





余文樂挑戰全場最刺激的「 Altitude」,老婆負責拍片。





喺半空 360度 fing完一輪,余文樂行唔到直線。

贏公仔送老婆

射籃失手,余文樂冇癮轉玩掟公仔,兩公婆企埋一邊先觀察一輪,等人群散開後,吼準機會出手,今次余文樂好眼界,終於有收穫,贏到公仔後,兩公婆仲興奮攬攬,拎住戰利品的樂嫂時不時笑到四萬咁口,一臉幸福。

玩完掟公仔,一行人又走去掟汽水樽,余文樂開始掌握竅門,連中幾隻公仔,樂嫂開心到興奮大叫,其間一有途人舉機影相,余文樂好機警,發現唔對路,即刻拖實老婆閃。





上月五日,二人在墨爾本完婚。





同皮帶大王千金拍拖一年。





余文樂在 Ig發表「愛的宣言」冧老婆。

老婆嚇到叫

玩完攤位,一行人開始玩機動遊戲,余文樂挑戰全場最強離心力嘅「 Altitude」,三百六十度反轉再反轉。余文樂興奮跑去買飛,樂嫂因為大肚唔俾玩,惟有繼續做觀眾,買完飛余文樂除低囗罩冷帽,交俾樂嫂保管,起動前仲多次檢查安全帶,之後舉起 V字手勢,示意叫老婆放心。負責拍片的樂嫂見到老公三百六十度半天吊,嚇到叫埋一份,直到老公安全降落,樂嫂先鬆一口氣。

喺半空 fing完一輪,余文樂降落時都有啲呆滯,仲有少少失平衡,要老婆拖住,余文樂更在 Ig上載短片仲留言話:「頭都暈!」

兩公婆最後出擊,再玩丟波波,唔知係咪 fing到頭暈,余文樂今次又失準,無功而還,最後一行人攬住戰利品大合照,之後走人。





上週,余文樂現身千嬅尾場演唱會做特別嘉賓。





更獻唱《當我想起你》俾樂嫂。





戴晒帽同口罩,余文樂身邊仲有大班朋友做掩護。





熱愛籃球的余文樂,連玩幾次射籃都失手。

禁老婆食二手煙

老婆有餡三個月,早前余文樂喺 Ig上載老婆近照,相中的 Sarah企喺跑車旁邊,側面睇雖然有長冷衫遮住,但都見到有啲肚凸凸,當晚臨上車前,余文樂突然煙癮起,唔想老婆吸二手煙,余文樂專登行開,同保持距離先扯煙,真細心!扯完煙,兩公婆手拖手行去攞車返歸。

其實一向喜歡小朋友的余文樂,去年十月已經漏口風有結婚計劃,更講明恨做老豆。

「樂仔屋企本身都係大家庭,佢阿哥同妹妹都結晒婚,有晒小朋友,你睇佢幾錫啲外甥就知喇!」余文樂身邊人透露。





在大家庭成長,余文樂一直恨做老豆,對住外甥仔一樣父愛氾濫。





臨走時,余文樂行埋一邊扯煙,唔俾老婆吸二手煙。





臨走時樂嫂拎住戰利品影相,一臉滿足。

新婚甜到漏

去年娛樂圈喜事多,不少夫婦婚後戀火仍然熾熱,一臉幸福,新婚生活甜到漏。





岑麗香強強

16年 12月,岑麗香與拍拖年半的圈外男友 Joshua(強強)於溫哥華拉埋天窗,二人經常人前人後拖到實,香香不時於社交網放閃外,為可以朝夕相對,老公更甘願放棄加國事業,移居香港陪實老婆。





陳柏宇 Leanne

陳柏宇與符曉薇拍拖六年,頻放閃彈, 17年二人拉埋天窗,一樣恩愛,婚後更夫妻檔孖住出席活動吸金,公開又嘴又錫放閃,又坦言私下互以「 BB」暱稱, sweet到爆。





孫耀威陳美詩

孫耀威與陳美詩結束八年愛情長跑,二人婚後依然恩愛,經常孖住出席朋友飯局,早前孫耀威生日,太太預先送了一個印有老公照片的蛋糕,甚有心思,更送上情深一吻,令人羨慕。

撰文:娛樂組 

攝影:陳亦龍、楊紫


鍾意就快D Share啦!