掃呢頁CODE去手機

2018年1月11日 星期四

不貼地的貼地 [壹週刊 - 1453] __,M1,

林作豪語錄不貼地的貼地牛津畢業大律師,林作因麥明詩上了娛樂版。「簡單講,因為係某人男友,所以出名。」他自我拆解。分手後,林作成獨立個體,宣布不做大律師 ...






林作

豪語錄

不貼地的貼地

牛津畢業大律師,林作因麥明詩上了娛樂版。

「簡單講,因為係某人男友,所以出名。」他自我拆解。

分手後,林作成獨立個體,宣布不做大律師做喜劇演員,有人問他有何吸引之處。

「只能夠講係化學作用,好多嘢加埋一齊,就會有呢個情況。」他說。

富貴出身,不夠貼地少有接觸基層,沒有機會經歷一個所謂喜劇演員的既定磨練程式。

當你以為林作不曾貼地,他說確實曾經試過,只是游走在兩個極端。

「我覺得自己算係貼地,因為比較了解周圍發生咩事,同埋朋友圈子好闊,咩人都有。

我覺得自己係好極端嘅人,非常之貼地同非常之離地。」

他說。







去年七月,有男子全裸在港鐵周圍走,並表示是活在自己的遊戲世界,其後林作抽水,半裸上身拍片,不過被網民指影衰牛津。





《福爾摩斯》男主角 Benedict在英國頂尖藝術學院 London Academy of Music and Dramatic Art畢業。





在 ViuTV任主持時,他扮美少女戰士(左二)出鏡。





《 Marvel》奸角 Tom就讀英國貴族中學 Eton College,大學在劍橋,修讀古典文學,顏值智商都超標。

擴闊視野 想法更深

如果由麥明詩當冠軍數起,林作停留在娛樂圈有兩年多時間。

客串電影、擔任電視節目主持、扮美少女戰士、裸上半身出鏡,近日出現亞視玩埋《百萬富翁》,他認為未算正式加入娛圈。

「今時今日見到各行各業嘅人,運動界好,咩人都走去幕前,所謂娛樂圈,應該唔當係娛樂圈。我無諗過行咩路線,只想行其他人無行過嘅路,至少我夠膽講目前都係。好多人問我究竟想點,有咁嘅問號,代表我行喺正確路上,因為無人係靠抄而成功。」他說。

有能力跟大他一大截陶傑溝通,林作固然有自己的想法,他自認「樣又冇乜,又肥咗少少,唔搞 gag就冇無乜觀眾」,他說:「以我多年討好人,尤其女仔風格嚟講,基本上都係搞笑為主,更加準確字眼係滑稽。」

滑稽的演員都有經歷,由低層做起,依今日的說法,是貼地,接地氣,很難想像住在三千呎豪宅,揸 Tesla潮車,好朋友是四太梁安琪大仔何猷亨的林作能夠體會。

「我覺得自己算貼地,因為比較了解周圍發生嘅事,朋友圈子好闊,咩人都有。我係好極端嘅人,非常之貼地同非常之離地,兩樣都係,我好鍾意去茶餐廳,不只幾次嚇親入面嘅人,我好喜歡嗰啲地方。另一方面,我又好鍾意著西裝打呔去高級餐廳,即飯枱隔籬有幅名畫,所以覺得自己比較極端。我覺得呢種人,可以擴闊視野情況下,諗嘢更深遠,不單在娛樂圈,其他方面都係。」他說。

是否真需要貼地?林作坦言認真分析過:「我覺得要帶啲新嘢俾觀眾,創出人哋唔知又覺得幾好睇嘅嘢,今時今日資訊發達,只係純粹滿足市場需求,已經落後一步。而家市場上要嘅係貼地,接地氣嘅嘢已經有好多,多我一個唔多,少我一個唔少,或者咁講,我只可以做自己,每個人都只可以做自己。」

代表未來 不是過去

轉行創業,豈能欠缺數據支持。

在英國讀書超過十年,對當地娛圈文化了解比較深入,林作覺得可以帶入香港市場。

「明星應該要有一定程度 class,英國係一個頗為左派社會,總係覺得要人人平等,學費平啲,大家有同樣機會,而家幾位做得最好嘅演員,背景上都非常離地,《哈利波特外傳》男主角 Eddie Redmayne、《奇異博士》、《福爾摩斯》男主角 Benedict Cumberbatch、又或者超級英雄系列 Marvel飾演奸角 Loki嘅 Tom Hiddleston,都係背景非常好,讀最好中學,牛津或劍橋畢業,呢個世代受到西方國家熱捧。香港未開始呢樣嘢,我希望自己係代表未來,唔係代表過去。」他說。

林作承認,香港市場仍在玩貼地零距離,敢言直說,代表網民心聲順理成章成為最具認受性藝人。要拿捏做到具星味,又可以跟大眾零距離的演員,他認為是出路之一。

不斷摸索前進,不過在「性侵 me too」事件中,個人立場受到不少人抨擊。

「其實咁多次偉論,今次支持度最高,數據無得呃人,私底下有好多唔識嘅人 inbox我,表示同意我,當中甚至有女人。有唔少人在公開場合同我講,佢哋同意我講法。我嘅諗法代表好多唔敢出聲嘅人,佢哋心裡都係咁諗,所以有時我唔覺得自己咁獨特。」他說。





未入行前,林作上過陶傑網上清談節目《菁英會》。





成長自單親家庭的林作,跟媽咪經常度橋,計劃多多。

忠於自己 以牙還牙

他假設是因為天生一副「摟打」尊容,某些人才有過激反應,又例如「狀元醫生論」,他指狀元揀讀醫科是短視,陶傑表達同樣意見,他卻成眾矢之的。

「一位非常親密嘅朋友同我講,如果啲人好鍾意你,個個都覺你好正,我會唔會開心?呢位朋友好了解我,佢講得好啱,我寧願做自己,有自己風格,多過純粹享受掌聲,我確實係一個咁嘅人。」他說。

企硬做自己,對幾乎是近年美國最低民望總統特朗普「以牙還牙」說法,他表示十分認同。

「平時喺屋企鍾意睇書,會向名人取經攞人生經驗。譬如特朗普著作,我唔同意佢嘅為人同政治立場,甚至好多都厭惡,但有幾樣嘢跟緊佢做,其中以牙還牙,當有人做出無理指控攻擊你,無論係咩身份,我更加係二打六,唔應該啞口無言去忍,應該盡情反咬;同埋日子耐咗,無人夠膽蝦你。最初出道俾人攻擊,我會唔出聲,而家會用滑稽方式去覆嗰班癲人,令佢哋哭笑不得,我覺得呢種係好唔錯嘅人生態度,係一種藝術。」他說走搞笑路線的林盛斌( Bob),是其中一個叫他嘗試去「玩吓」社交媒體,現在反儲了一班支持他的人。

無論遇到什麼事,都要懂得如何享受。林作收放自如,全因背後有個像朋友的林母力撐。

「我哋一齊會度好多嘢,好難得,阿媽嘅風格造就我性格,我唔知好唔好,多得佢敢言又放膽,佢話俾我聽,其實冇嘢需要驚,做人要敢於行動,佢呢方面影響我好多。我係一個幾有安全感嘅人,包括對另一半都係,我成日都笑好多香港男仔,對另一半信任唔夠,係源於自信不足,我唔算自大,純粹有自信,所以就算唔識,都會頗安全去做,呢啲同媽咪好大關係。另一方面,我覺得係學校教育,以前嘅我冇自信,係一個無嘢講嘅人,中學開始去英國讀書,所有證書喺英國考返嚟,幫到我好多,好彩我係一個兩面兼顧嘅人,中西都理解,唔會側重一邊。」他說。

麥明詩

「我冇承認過同佢拍拖。」

馮盈盈

「我識佢,我認為佢係史上最美麗港姐。」

跟崔碧珈玩百萬富翁

「知道同佢拍檔,已經成晚瞓唔着覺,佢真人同上鏡一樣咁靚。」

問林作關於女朋友、女藝人……,不詫異他故弄玄虛。或者只有以下一段說話出自真心。

「我覺得話追女仔係對對方一種禮貌,講一啲比較討好嘅說話,係希望大家開心,娛樂吓大家咪幾好,女仔無邊個唔鍾意聽,讚美同性騷擾係兩回事。」





林作讀牛津時,認識在劍橋讀法律的麥明詩,二人去年中才正式分手。





馮盈盈悉心打扮出席大台宣傳活動。





早前跟崔碧珈上遊戲節目《百萬富翁》,被主持陳志雲指溝女多過答問題。

撰文:歐陽慧芯 

攝影:黃志明 

Leather jacket look:@bauhaus_hk

Hip hop look:@sugar005official


鍾意就快D Share啦!