掃呢頁CODE去手機

2018年1月25日 星期四

密密斟睇心頭好 劉青雲孖郭藹明出巡放閃 __,劉青雲,郭藹明,青雲,

劉青雲同郭藹明結婚19年一直都係咁sweet!影帝劉青雲與老婆郭藹明結婚19年來,一直享受着甜蜜的二人世界,經常被拍得行街撐枱腳,是圈中數一數二的恩愛 ...


劉青雲同郭藹明結婚19年一直都係咁sweet!


影帝劉青雲與老婆郭藹明結婚19年來,一直享受着甜蜜的二人世界,經常被拍得行街撐枱腳,是圈中數一數二的恩愛夫妻。日前下午5時半,青雲與太太又再拍拖出巡,現身西九龍一個商場,兩人先往影音店閒逛,見青雲對店內的音響充滿興趣,不時與太太一齊研究,行完一輪後轉戰附近書店。兩人入書店逛了一會就分頭行事,各有各睇,之後再會合睇文具及書桌擺設。

逗留約20分鐘後,兩公婆雙雙步出書店,青雲搭住太太膊頭邊行邊傾,沿途不少途人認出眼望望,但他們一於少理,繼續「放閃」行街。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!