網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月22日 星期一

出爐視帝都捱過!王浩信自爆食唔起芝士麵 __,王浩信,

浩信對於荃明荃嘅肺腑之言,佢話唔明咩叫山頭文化。藝人王浩信到中環出席活動,即席示範炒素蛋,更笑言未有因得獎而加今次酬勞。他又表示由於注重健康,早前已開 ...


浩信對於荃明荃嘅肺腑之言,佢話唔明咩叫山頭文化。


藝人王浩信到中環出席活動,即席示範炒素蛋,更笑言未有因得獎而加今次酬勞。他又表示由於注重健康,早前已開始食全素,而太太陳自瑤亦因宗教關係開始素食,浩信更表示:「都有同囡囡講,啲雞雞同豬豬咁可愛,唔好食佢哋。」

太太有攬錫祝賀

昨晚在《萬千星輝頒獎典禮2017》首奪視帝的他表示,返家後都有跟太太閒聊幾句,問到對方有否攬錫祝賀他?他說:「都有,不過屋企嘅唔好講咁多。佢喺屋企睇我攞獎,因為佢嚟現場會變焦點,而我想低調啲,佢知(得獎)係我多年夢想,都戥我開心嘅。我媽媽帶咗囡囡嚟現場冇人認得,我想囡囡藉此想一課,知道努力係有回報。」他又指稍後有時間會與家人大肆慶祝:「到時再同大家講啦。」

當提到他與C君當年窮得連芝士麵也吃不起,銀行存款長期雙位數,他坦言:「嗰次我發自己脾氣。(呢段日子維持咗幾耐?)1、2年,不過有時都會有啲收入,好彩屋企人當時好照顧我。(依家買得起芝士麵間舖?)唔得住,所以今日咪嚟示範炒蛋囉。」談到日後調整身價,他謂:「最緊要合理,交畀公司處理。」

唔明咩叫山頭文化

至於汪明荃昨晚提到希望藝員同事們有人工加、多休息時間及公司減少山頭文化,他說:「大家聽到加人工梗係大反應,可以多啲休息時間都係開心嘅。我唔明咩叫山頭文化,但多啲演員嘅配套及支持係好嘅,人工及休息時間亦好重要。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!