網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月21日 星期三

【閃耀人生女人心(11)】同成龍星爺傳不和 靚靚認儍親解《國產凌凌漆》內幕 __,星爺,袁詠儀,靚靚,凌凌漆,成龍,周星馳,

江湖傳聞,當年攞完影后寸到飛起嘅袁詠儀(靚靚),連環得罪影壇大哥成龍同周星馳,95年同成龍合作拍《霹靂火》,傳成龍打電話叫靚靚補錄兩句對白,但打極靚靚 ...




江湖傳聞,當年攞完影后寸到飛起嘅袁詠儀(靚靚),連環得罪影壇大哥成龍同周星馳,95年同成龍合作拍《霹靂火》,傳成龍打電話叫靚靚補錄兩句對白,但打極靚靚都唔接電話。94年同星爺合作拍《國產凌凌漆》,有傳靚靚大言不慚話同星爺風格唔同,最好以後唔好再合作!日前靚靚接受《蘋果》「閃耀人生女人心」連載專訪,親口否認有得罪星爺:「我邊有咁薑呀,我傻啫,我未咁蠢㗎下話!」

性格率直嘅靚靚好易得罪人,仲要係畀人話得罪兩位影壇巨星,呢個傳聞傳足20幾年,依家靚靚親口解疑團,先講得罪星爺呢單,靚靚呼冤:「你問我,我就真係唔係好記得有冇得罪佢,我邊有咁夠薑呀!我傻啫,我未咁蠢㗎下話,我要澄清我係傻啫,唔係蠢!我一定唔會對有經驗嘅人講啲咁嘅說話,我自己係一個新人。」咁嗰時同星爺合作,係覺得風格唔同呢?靚靚話:「我直頭...啲人成日講...我完全...冇發生過呢樣嘢,我反而覺得係合作得幾開心喎!」

有乜開心呢?靚靚爆料:「佢哋話星爺未試過萬歲嘅,但佢就試過我提出有個美術指導生日,我話:『喂!星爺萬歲』佢真係現兜兜攞咗$2,000出嚟萬歲喎,咁如果大家合作得唔愉快,根本就唔會有呢啲事,有一個美指打扮似男仔,我哋仲一齊將佢變番女仔,即係喺戲外面咁樣玩,應該唔會係不和啩,所以啲人成日話你同星爺點,我真係諗極都諗唔明,究竟係啲乜嘢不和!」不過,事實真係之後兩人冇再合作,靚靚解釋:「我有聽過呢樣嘢,因為我嗰時要去拍《金枝2》,所以就冇咗一個機會啦,當然我亦都唔會去find out係咪咁樣。」

講完星爺講成龍,去年曾志偉約張智霖同大哥飯局,靚靚知道後主動問志偉,自己可唔可出席,結果斷交22年嘅靚靚同成龍,一見泯恩仇!靚靚坦言:「前排我會去問大哥,我係咪得罪咗佢呢?係因為我都唔知呀,我知我就唔會得罪人啦,我根本就係唔知,所以我先至好想去問大哥,因為啲人同我講過大哥成日話:『提起呢個人(靚靚)佢都嬲啊!』咁我喺另一個角度去睇,我覺得我都40啦,咁我諗大哥都唔細啦,我哋已經叫做行咗人生嘅一啲路,我唔想大哥到咗某個年紀,提起一個人嘅時候仲會嬲,即係喺佛學嗰度睇呢,千祈唔好對人起怨恨心,我唔想佢係咁,我想佢身體健康快快樂樂,如果嗰個人令到你咁嬲,點解你唔去令佢釋懷呢,所以我嗰日特登跑落去,就係問大哥呢樣嘢。」

咁依家有冇人令靚靚有怨恨心?佢坦言:「咁梗係有啦,但我選擇唔會憎一個人,我反而漠視佢,我覺得我仲快樂。我對朋友係100%付出,我唔係要你100%對我,但唔好出賣我,打個譬如就係,如果你嚟同我講佢嘅壞話,我唔理真好假好,我只有兩個反應,我一係就唔出聲,一係就同你撐到底,我係唔會同你一齊去講佢嘅壞話,我個人係咁㗎,如果俾我知道,我嗰個所謂朋友聽到一啲我嘅嘢,佢唔理係真定係假,佢唔去保護我,呢個人冇㗎啦,唔會喺我朋友list度。」

靚靚覺得身為朋友,應該好了解佢嘅人格:「但冇去幫我,仲去踩多一腳,我覺得仲慘過佢呃我錢。」靚靚話曾被兩三個朋友出賣,問到係咪已經冇朋友做?靚靚表示:「因為我老公曾經同我講過,多一個朋友好過多一個小人係你身邊,所以我依家會係...我會假囉對佢,唔好再俾佢插多刀囉。」

採訪:陳月媚

協力:倩宜

攝錄:馮峰、卓振輝、吉吉

攝影:林德雄

化妝:Kerry wong

髮型:Sam Pan@Muse Hair

場地:好酒好蔡



【閃耀人生女人心(10)】靚靚帶隊重遊小學 自爆13歲初戀錫錫點到即止

http://bit.ly/2Fg97ad

【閃耀人生女人心(9)】爸爸嗜賭曾寄人籬下 袁詠儀感謝母親管教嚴

http://bit.ly/2EDOMul

【閃耀人生女人心(8)】警察宿舍出世成長 袁詠儀夾埋阿哥打鄰居女孩

http://bit.ly/2o7QDky

【閃耀人生女人心(7)】唔識語言藝術得罪人 靚靚被雪成就影后路

http://bit.ly/2F5KCw7

【閃耀人生女人心(6)】經歷選港姐勾心鬥角 靚靚一心攞亞軍:我係張曼玉

http://bit.ly/2EEyLaP

【閃耀人生女人心(5)】老婆坐月Chilam照蒲 靚靚產後抑鬱險離婚

http://bit.ly/2HdEqmD

【閃耀人生女人心(4)】坦認女追男 靚靚呻俾老公食住:張智霖係唔會錯㗎!

http://bit.ly/2H9XvWy

【閃耀人生女人心(3)】狂造人望追多個女 靚靚人工受孕:我卵子已老

http://bit.ly/2CfW45g

【閃耀人生女人心(2)】懷疑魔童自閉過度活躍 靚靚陪睇心理醫生原來係...

http://bit.ly/2EinZDx

【閃耀人生女人心(1)】靚靚管教太嚴愛操控 魔童:我想換個新媽咪

http://bit.ly/2EkPJY1

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

靚靚從不知自己得罪人,想不通為何會傳出跟星爺不和的消息。 性格率直的袁詠儀,接受訪問時也不會轉彎抹角。 一直有傳成龍在自傳中,提到有位工作態度令他很不滿的女星就是袁詠儀。
靚靚和成龍曾於1995年拍電影《霹靂火》。 事隔二十多年,靚靚和成龍終於冰釋前嫌。 發哥是靚靚最欣賞的演員,但至今仍未有機會跟他合作。

鍾意就快D Share啦!